WRACAMY

-------------

Multi-Kulti ekipa stoi we Włoszech na kempingu San Sebastiano za Andorą (prowincja Savone)Brak możliwości usunięcia awarii. Ekipa prosi o pomoc w powrocie do domu . Czekamy na ewentualne wolne miejsca w samochodach. Prosze o kontakt . Tomasz Molenda tel. 662 766 669

Generał Jaruzel poszukuje cylinderka hamulcowego do Łady. Lecimy z Lyon'u na Niemcy. Ktoś, coś?

------------

23:36

Gigol Team

GigolTeam po dłuuugiej podróży dotarł do domu. Zrobiliśmy łącznie w 7 dni 4828 km. Wykończeni, ale szczęśliwi i dumni z siebie oraz naszego malucha. Gratulacje dla Wszystkich. Kolejny raz poczuliśmy tego magicznego ducha złombolowego. P.S. jazda maluchem ma jednak ten niepowtarzalny klimat ;)

23:15

Team Sąsiedzi

Z cieknąca pompą wody dojechał do domu i pozdrawia wszystkich złombolowców

22:56

I have a lot of photos

fot. Xavi Bofarull Comino

I have a lot of photos :D

22:40

SkodaMocy już w domu

Ekipa w jednym kawałku dotarła do domu. Powrót do kraju uczciliśmy tradycyjnym polskim jadłem: żurkiem, kawą i hot dogiem. Było wspaniale, chcemy więcej!

skoda mocy d8skoda mocy d8 3

22:22

POLDJ

POLDJ dotarł w godzinach wieczornych na miejsce przeznaczenia:)

poldj d8 3

22:15

Tapas Squad

A my po dwóch dniach "czilu" w Lloret de Mar zaczynamy trip po Europie. Na początek Barcelona. Samochód poza pierwszym dniem, kiedy musieliśmy wymienić alternator, spisuje się na medal. Trzymajcie za nas kciuki i zapraszamy do śledzenia fanpage'a.

22:05

Mąciciel dotarł w Pireneje 1610 m.n.p.m

Mąciciel dotarł w Pireneje 1610 m.n.p.m :)

22:00

Zdjęcie ze wspólnego wyjazdu z Wrocławia na ZŁOMBOL

Zdjęcie użytkownika Wrocławskie Spotkania Klasyków.

19:47

Borewicz Team dziękuje organizatorom pomysłu, wytrwałości, zapału i ogromnego poczucia humoru ... Po prostu jesteście WYJĄTKOWI...

borewicz d8

borewicz d8 2borewicz d8 3

19:20

Chopy team

W drodze z Barcelony do Francji łada ekipy FurrariF50 odmówiła dalszej jazdy. Najpierw wymiana 2 krzyżaków i podpory wału. Po ujechaniu 5 km znowu komplikacje. W ładzie skończył się gaz a na benzynie nie jedzie czyli borewicz na lince na autostradzie ciągnie ładę. Ale sytuacja opanowana. Jesteśmy na kempingu

19:13

Trochę zdjęć ze Złombola: GALERIA

18:14

grubanuta.pl

Załoga Grubanuta.pl przy okazji powrotu rozwiązała problem urwanego
tłumika-jak....? Sprawdźcie sami! ;)

FILM

18:12

grubanuta.pl

Zaloga grubanuta.pl melduje, że zarówno pagaje jak i koło ratunkowe znalazły skuteczne zastosowanie na mecie ;)

grubanuta d8

17:50

Sancho i PANSA team

Po  ponad 4600 pokonanych kilometrach wreszcie, bez zapeszania, możemy powiedzieć : UDAŁO SIĘ!!!
Dziękujemy wszystkim tym, którzy nas wspierali, jak i tym którzy w nas wątpili.
Dziękujemy naszym rodzinom, bez wyrozumiałości których start w Złombolu nie byłby możliwy. Osobne podziękowania składamy naszemu darczyńcy - firmie Bartolini Air, która z entuzjazmem  wsparla całą akcje.
Cichą bohaterką jest nasza Laura. Bez kapryszenia znosila trudne podjazdy, szalone zjazdy oraz zabójcze tempo niemieckich autostrad przy umiarkowanym apetycie na pb95 (dziure w wydechu i inne drobne "awarie" puszczamy w niepamięć ) ;-)
Cieszymy się na wspomnienie wszystkich poznanych współuczestników Rajdu.

Dziękujemy.
Bartek, Dominik & Laura

pansa d8

16:14
Borewicz Team

... melduje się cały i szczęśliwy w Ojczyźnie

16:46

POLDJ

POLDJ właśnie przekroczył polską granice w Kołbaskowie:) Kolejny zlombol i kolejna wielka przygoda, awarie,nerwy ale bezinteresowna pomoc i solidarność pomiędzy załogami. Serdeczne podziękowania dla Auto Serwisu Marek, który tak wspaniale przygotował naszego bolida a także kapitana ekipy: Limbowa najlepsza ulica w Gdyni,który użyczył nam swoje auto, ponieważ w naszym zatarł się silnik na trzy dni przed wyjazdem!:D Krzychu-jesteś wielki! Pozostajemy w oczekiwaniu na wieści o kolejnym Zlombolu!

poldj d8 2

15:59

POLDJ

Po trzygodzinnych zakupach w ddrowskim realu ruszył na chilloucie w stronę granicy w postaci Odry :) Znaki na niebie i ziemi wskazują że chyba dojedzie :)

V  83ED

15:14

Czerwony team

Załogi Poganiacze Bydła i Czerwony Team po zimnej nocy na wysokości 1900 m npm przy 9 st Celsjusza w górach Andory ruszyli w dalszą trasę. Rekord wysokości został pobity. Zdobyliśmy przełęcz Port D'Envalira na 2408 m npm. Zmierzamy w kierunku Lazurowego Wybrzeża.

14.20

Konektory są 115km przed Strasburgiem po zwiedzaniu Lyon i Dijon - kierunek Dom, Krakow, Polska.

13:44

Żukoskoczki

Carcassonne obejrzane, Millau przejechany, nówka tłumik oberwany z mocowań, ale dojechaliśmy do Antibes na około dwudniowy plażing.

żukoskoczki d8

12:50

POZDROWIONKA DLA WSZYSTKICH ZŁOMBOLOWICZÓW OD DYWIZJONU 303!!! dzis powrót do domu

12:13

Polskie Zoo, Pędziwiatr, Nimniej team i Legenda PRL

Wczoraj zwiedziliśmy Wenecje by night, dzisiaj lecimy do Rondy (miasto na klifie) i dalej na Gibraltar :)

11:18

44kuce

Wdrapały się na 2398 m w Pirenejach, teraz z górki na Lyon.

11:01

Zdjęcia.

Paweł Gawroński

09:37

44kuce

Jeżeli ktoś zmęczony jest campingami i wraca przez Andore, polecamy hoteliki w stolicy księstwa. Wysoki standard w przystępnej cenie. :D

09:12

Bandzior Racing Team

@home

Po 1450km, które przebyliśmy wczoraj oznajmiamy iż Zlombol 2014 zakończyliśmy super szczęśliwi!

Bez awarii z przygodami i szczęśliwi gdyż w tym roku dzieciaki otrzymają najwięcej prezentów ever :))

Dziękujemy i pozdrawiamy!

bandzior d8

09:07

OSP-Teresin po powrocie z Barcelony - NA STRZAŁ - 2400 kilometrów w 37 godzin - dotarł do domu. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za doborowe towarzystwo i SUPER wyprawę !!!! Do ZOBACZENIA !!!!

No to jeszcze raz podniosę ciśnienie wszystkim zawistnym złośliwcom, którzy do tej pory nie mogą przeżyć, ze nam sie udało
Dziś o godzinie 2,37 wróciliśmy szczęśliwie do domu. Pokonaliśmy 5159 kilometrów w 7 dni. Pokonanie drogi powrotnej z Barcelony do Teresina (około 2400 kilometrów) zajęło nam 37 godzin. (wiem, że są lepsi - pewnie zaraz wrzucą tu swoje komentarze, zapominając o tym że jazda 20 letnim samochodem w temperaturach oscylującym w granicach 30-40 stopni z predkościa maksymalną 80 na godzinę, jest TROCHĘ uciążliwa). Nasz Żunio - nie zawiódł nas ani razu !!!!!!!
Dziękujemy wszystkim, którzy nam kibicowali !!! Dziękujemy też tym, którzy nie wierzyli w nasz SUKCES, bo to właśnie oni motywowali nas do jazdy i zakończenia rajdu !!! Zyskały też dzieciaki ze śląskich domów dziecka. ZŁOMBOL -olowcy zebrali dla nich ponad 600 tysięcy złotych - każda załoga minimum 1200 złotych !!! Tak więc widać pozytywy akcji !!!

09:03

44kuce

Opuszczamy Andore, przemieszczamy się do Lionu. Hipol dolany, to w drogę. Trzymajcie kciuki. Do kraju jeszcze kawałek

08:43

Chyba ktoś źle zaparkował Ladę...

Chyba ktoś złe zaparkował Ladę...

07:58

Pomożecie? Pomożemy!

Pomożecie?  Pomożemy!

07:48

Nie zostawiamy swoich braci - wrócić muszą wszyscy!

07:47

SŁAWA padła. ..

00:16

Ekipy JaSpoko i Gniotsa nie Lamiotsa pozdrawiaja Livigno. Jutro powrot.