Jesteśmy z Torunia, do Żnina niedaleko. Można się spotkać i obgadać wyjazd.
Pozdro :)
Dobra, do Startu coraz mniej czasu. Wszyscy już chyba gotowi.
Po konsultacjach z kilkoma załogami, proponujemy wspólny wyjazd około godz. 9-10 spod McDonalda przy stacji Lotos na obwodnicy przy Castoramie Osowa
ZBIÓRKA O 9.00
https://goo.gl/maps/bvnCigSWP7x
Będziemy Do zobaczenia !!!
A ok. 12 widzimy się tutaj
https://www.google.pl/maps/ @53.3416428,18.7080836,18.54z?hl=pl
My tam będziemy czekali :-)
Skoda Favorit - na chodzie
Fiat 126 p - rozebrany :-)
WSK 125 - na chodzie - też do remontu
Jawa Kaczka - do skończenia
Jedziecie autostradami z tego co widziałem..? Jest ktoś z Trójmiasta kto jednak wybrał drogę bez autostrady?
A dlaczego nie chcesz jechać autostradą?
Jako że jestem studentem liczy się dla mnie każda złotówka.. A przejechanie tej autostrady to będzie już prawie cały bak gazu.. :(
Moja ekipa składa się z dwóch osób, dwóch studentów.. Zapasy kasy mamy, ale szaleć nie chcemy
Moja ekipa składa się z dwóch osób, dwóch studentów.. Zapasy kasy mamy, ale szaleć nie chcemy
30zł z Pruszcza do Torunia! Reszta jest bezpłatna!
FSO Malbork - ja też jestem zwolennikiem oszczędności, ale sądząc po nazwie to jesteście z Malborka więc nawet wpadając w Tczewie na A1 zapłacicie - strzelam 20 PLN. Jak pojedziecie bokiem na proponowany MOP za Grudziądzem to pewnie do Torunia zapłacicie - znowu strzelam 10 PLN.
PS. To ile litrów macie zbiornik? 20L/30L?

Złombol'18 - Statystyki stan na 01.09.2018
Jak bodajze cos kolo dychy place wpadajac w Nowych Marzach. Tyle to spokojnie wydam wiecej na paliwo zwalniajac w miejscowosciach stajac i ruszajac.
Zwlaszcza ze do 1.10.2016 od Torunia autostrada jest free.
Nie chcemy zapierdzielac bo my chcemy utrzymywac orefkosc ok 90-100 ale po prosty jedziemy stale i rownym tempem.
Skoda Favorit - na chodzie
Fiat 126 p - rozebrany :-)
WSK 125 - na chodzie - też do remontu
Jawa Kaczka - do skończenia