Zaznacz stronę
Notifications
Clear all

Złombol 2018 - szukam ekipy

116 Posty
59 Users
0 Likes
26.2 K Widok
 swbr
(@swbr)
Honorable Member

Z chęcią się dołączymy

A coś o was ?

OdpowiedzCytat
(@burakcukrowy)
New Member

Mialo byc odpowiedzia do ambafatimainima

OdpowiedzCytat
(@caro_bez_filtra)
New Member

Mam całego poloneza do dyspozycji.

OdpowiedzCytat
(@grudzin)
New Member

Witam, w związku z tym, że rozpadła nam się ekipa z przyczyn nieprzewidzianych, z kolegą poszukujemy ekipy która by nas ugościłą w swoim bolidzie :) jesteśmy w pełni pryzogotowani. Ja jestem kierowcą, a kolega kucharzem. Pochodzimy z pod Warszawy więc fajnie by było zabrać się z ekipą z okolic, ale oczywiscie jestesmy otwarci na ciekawe propozycje :) tolerancja na alkohol bardzo wysoka zarowno u mnie jak i u kolegi, oczywiscie chcielibysmy po drodze tez cos zobaczyc, znamy pare ciekawych miejsc w ktorych fajnie byloby sie napic i zrobic zdjecie :) kontakt najlepiej telefoniczny 790590207 o kazdej porze dnia :)

OdpowiedzCytat
(@kurakao)
Active Member

Ktoś chętny by się pouciskać we 3 w maluchu?

Jedziemy z kumplem ( obaj 23 lata) w malczanie, z bagażnikiem dachowym BOXem. Miejsce dla 3 jest - bo było od początku planowane, niestety jeden znajomy się wykruszył. Możemy przygarnąć jednego chłopaka .

OdpowiedzCytat
(@caro_bez_filtra)
New Member

Witam. Niestety w tym roku posypała mi się załoga na Złombol w związku z tym poszukuje dwie osoby do teamu. Najlepiej w okolicy do 100 km od Katowic ale rozważę każde zgłoszenie. Moje wymagania to aktualne prawo jazdy kat.b i dwa tygodnie wolnego czasu . Kontakt 503854934 lub na priv.

OdpowiedzCytat
(@grudzin)
New Member

Witam, z kolegą szukamy dwóch miejsc, w pełni przygotowani i gotowi do wyjazdu :) jesteśmy z pod Stolicy, ale dojazd nie robi nam problemu, mamy po 23 lata, prawo jazdy, kamerę, tegoroczna trasa nie jest obca, kontakt najlepiej telefoniczny 790590207 :)

OdpowiedzCytat
(@adamr)
New Member

Cześć