Polonez Caro

Więcej
2014/09/10 22:03 #21683 przez Caronezzz

Caronezzz odpowiedział w temacie: Polonez Caro

Może głupio to zabrzmi, ale sprawdź czy masz równo ciśnienie w kołach...
Ja też miałem podobny efekt i okazało się, że różnica 0,5 atmosfery pomiędzy kołami była za to odpowiedzialna.

Zapraszam na mojego bloga - Blog Caronezzz

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2014/09/10 22:31 #21684 przez LumpeksSquad - Pieszczochy

LumpeksSquad - Pieszczochy odpowiedział w temacie: Polonez Caro

Putin napisał: Mój czujnik pokazywał poniżej 0,4 i tak stał, nie ważne czy dodawałam gazu czy silnik był ciepły. Sprawa zmieniła się po wymianie oleju na półsyntetyk. (mam 1,9 citroena) teraz mam nieco ponad 0,4 jak dodaje gazu to ciśnienie wzrasta odrobinę, a jak się silnik rozgrzeje to minimalnie spada - stawiam zatem na olej. Ale dokładność tych czujników, jak ktoś wcześniej napisał jest marna.

Co do wału, u mnie problem pojawił się po odnowieniu wału. Malowałem wał, smarowałem krzyżaki, nigdzie nie było luzu. Otóż okazało się że pierścień segera, który mocuje krzyżak nie wszedł w rowek, ale opierał się nieco dalej na obudowie, efekt był taki że krżyżak miał nieduży luz i stukał sobie przy podobnych prędkościach jak u ciebie, założyłem nowy pierścień, wcisnałem w rowek i po problemie. Więc polecam wejść pod auto z latarką, wrzucić bieg, zaciągnąć ręczny i zacząć mocno skręcać ręką wał prawo-lewo obserwując równocześnie czy krzyżaki się nie ruszają minimalnie.
I kolejna sprawa, jak wymieniacie krżyżaki, uważajcie na pierścienie. Fabryczne były grube, były nawet w kilku grubościach, te z zestawów nowych krżyżaków, przeważnie mają grubość 1 mm, u mnie fabryczne pierścienie to 1,5 mm. W niektórych sklepach da się jeszcze je dokupić.
p.s jeśli podpora ma sprawną gumę nie podartą i nie sparciałą, to polecam wymianę łożyska, fabrycznie montowane są najgorsze(najtańsze) chińskie łożyska.


wyważyłem wał, dzisiaj kupiłem nowe opony, założone, koła wyważone. Dalej jest taki efekt jak z otwartymi oknami przy ~100km/h (dudnienie), ale towarzyszy temu czepianie budy, na siedzeniach normalnie (od strony pleców) czuć wibracje jakbym siedział na fotelu do masażu. Położę pęk kluczy na siedzeniu obok i potrafią drżeć. Z tyłu jest to mniej odczuwalne. Z przodu bardziej od strony kierowcy. Oczywiście jak rozbujam powyżej 60km/h i zaczyna dudnić wysprzęglenie nie daje nic. Dudnienie zaczyna się dokładnie od 60 (idealnie za każdym razem w tym samym miejscu), powyżej 90 ustaje.

Wał był wyważony, krzyżaki są idealne, zero luzów. Łożysko na podporze nie szumi, guma nie jest wywalona.

Oprócz tego strasznie śmierdzi spaloną gumą, szczególnie jak się zatrzymam. Na pewno nie od kuł, nie są też gorące. Łożyska w piastach i na półosiach są ok, koła nie mają luzów.

Zaznaczyć muszę, że ten polonez z jednej strony jest w idealnym stanie ale z drugiej głównie stał, robił po kilkadziesiąt km miesięcznie. Nawet opony były zdeformowane.

Być może smród nie ma nic wspólnego z tym dudnieniem. Dudnienie nie jest metaliczne.

oczywiście kierownica nie bije, nie ma również wpływ hamowanie, tylko jak spanie poniżej 60km/h po prostu ustaje

Pomóżcie, bo nie mam już punktu zaczepienia...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2014/09/10 22:42 #21686 przez Caronezzz

Caronezzz odpowiedział w temacie: Polonez Caro

A oglądaliście łącznik gumowy wału ze skrzynią?
Ostatnio kilku załogą poszła ta część, może jest na wykończeniu?

Zapraszam na mojego bloga - Blog Caronezzz

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2014/09/10 23:40 #21696 przez BOREWICZ TEAM

BOREWICZ TEAM odpowiedział w temacie: Polonez Caro

Co do ściągania to walczyłem dwa tygodnie z poldowozem ,ogarnięte było wszystko prócz tarczy i to okazało się powodem trzy dziesiątki bicia powodowały że nie było czuć na pedale ale ściągał przy hamowaniu i przy 90 100 czuć było drgania na kierownicy.Zapodaj tarcze na tokarkę myślę że to może być powodem

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2014/09/11 00:00 #21698 przez POGANIACZE BYDŁA

POGANIACZE BYDŁA odpowiedział w temacie: Polonez Caro

BOREWICZ TEAM napisał: Co do ściągania to walczyłem dwa tygodnie z poldowozem ,ogarnięte było wszystko prócz tarczy i to okazało się powodem trzy dziesiątki bicia powodowały że nie było czuć na pedale ale ściągał przy hamowaniu i przy 90 100 czuć było drgania na kierownicy.Zapodaj tarcze na tokarkę myślę że to może być powodem

Drżenia nie ma, jadę tak, jak jest. Są nowe problemy, wieczorem pękł wydech...

Sikor
NIE JESTEM PREZESEM NICZEGO

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2014/09/11 08:12 #21704 przez BOREWICZ TEAM

BOREWICZ TEAM odpowiedział w temacie: Polonez Caro

Pieszczochy ten smród gumy to może być zle zamocowana linka ręcznego nresorze zobaczcie czy od wewnętrznej strony koła na oponie jest ślad otarcia powinna być też przetarta izolacja linki ręcznego.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008