Pampers dla Żuka/Nysy

Więcej
2015/02/19 10:13 #26260 przez Chłopcy z PRL

Chłopcy z PRL odpowiedział w temacie: Pampers dla Żuka/Nysy

Zamocowanie blachy na ekspanderkach to nie najszczęśliwszy pomysł. Niech to teraz puści, wyleci na drogę a za tobą będzie motocyklista i trafi na taką niespodziankę. Jestem zwolennikiem uszczelnienia silnika na ile to możliwe i zamontowania na śruby plastikowej osłony z materiałem chłonnym od wewnątrz jak ma wiele współczesnych diesli. Widzicie minę austriackiego policjanta który widzi wannę zamontowaną na linkach pod autem? Można być pewnym, że wynalazca takiego patentu zostanie bohaterem austriackiej prasy w sensie negatywnym podobnie jak ten polski "bohater":

www.tvn24.pl/ciekawostki-michalki,5/pola...-w-szoku,307219.html

Chyba nie chodzi nam o to, żeby tak nas postrzegali za granicą.

Polonez nie gubi oleju. On znaczy swoje terytorium.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/02/19 10:33 #26263 przez Grzmiący Rydwan

Grzmiący Rydwan odpowiedział w temacie: Pampers dla Żuka/Nysy

Chodzi o to że te silniki są trudno uszczelnialne. Znaczy - lać się będzie bo tak...

Co do postrzegania nas - racja, musimy wypaść pozytywnie, ale zostawiania plam oleju jest paskudne. Po analizie wszystkich opcji zdecydowałem się na zastosowanie plastikowej osłony z Lublina i jej zamocowanie z sorbentem w sposób solidny.

Grzmiący Rydwan, dowódca - Diesel

husariarally.eu/ - rajd do Gruzji - jeśli komuś mało wrażeń;-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/02/19 12:35 #26265 przez Gniotsa Nie Łamiotsa

Gniotsa Nie Łamiotsa odpowiedział w temacie: Pampers dla Żuka/Nysy

Z tego co kojarzę uszczelka miski w Andorii składa się z 2 korkowych pasków i dwóch gumowych półpierścieni. Jakość ich wykonania i dodatkowe 4 punkty łączenia wszystkich kawałków sprawiają, że nie ma szans, żeby to nie ciekło. U mnie w Ładzie uszczelka jest co prawda jednoczęściowa, ale na łączeniach przednia pokrywa - blok - tylna pokrywa (szczególnie tam) był uskok, którego uszczelka nie była wstanie uszczelnić i ciekło, wręcz się lało.



Z pomocą może przyjść jednak nowoczesna chemia.
Po pociągnięciu uszczelki z obydwu stron (cieniutką warstwą) REINZOSILa wycieki udało mi się drastycznie ograniczyć (całość zostawiona bez zalewania olejem na kilka dni do wyschnięcia)



Olej się sączy, a nie leje, belka jest praktycznie sucha, to samo z tyłem silnika/osłoną sprzęgła.

Drugą ważną rzeczą, często niestety pomijaną są uszczelniacze, a właściwie powierzchnia na której one pracują. Jeżeli jest wytarta/wyżłobiona to nowy uszczelniacz może pomóc, ale na krótko.

Na wycieki przy uszczelnieniu sznurem chyba jednak mało można już poradzić.

Rozumiem, że z tych silników zawsze coś będzie kapało, ale wycieki warto spróbowac najpierw ograniczyć u źródła.

Puk, puk...
Kto tam?
Panewka i uszczelka

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/02/19 12:38 #26266 przez 125p-ierników

125p-ierników odpowiedział w temacie: Pampers dla Żuka/Nysy

Widziałem jakiś czas temu taki patent w autobusie "PKS". Pod silnikiem była zamontowana duża kuweta, która była zamontowana na poprzeczkach na stałe przytwierdzonych do podwozia. Zdaje się, że zdawało egzamin.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/02/20 12:59 - 2015/02/20 13:02 #26317 przez MaciekZ

MaciekZ odpowiedział w temacie: Pampers dla Żuka/Nysy

My mamy michę z korkiem pod sprzęgłem ( z lady kateringowej pojemnik od surówki ;) ) żeby z uszczelniem sznurowym nie walczyć... ale z przodu też cienkie i jak nie uda mi się tego uszczelnić to zrobię wannę pod całym silnikiem, założę kranik i będziemy robić postoje na siku ;)

Szare Wilki Team
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 2015/02/20 13:02 przez MaciekZ.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008