Polonez GSI - co warto wziąc a co wymienić

Więcej
2015/04/22 23:29 - 2015/04/22 23:34 #27708 przez Mkzibi

Mkzibi stworzył temat: Polonez GSI - co warto wziąc a co wymienić

Witam!

Przygotowuję swojego GSI do trasy. Takim autem i w taką trasę jadę pierwszy raz. Nie jestem super mechanikiem ale daje radę z podstawowymi rzeczami. Poniżej podaje to co mam zamiar zrobić co wymienic i jakie zapasy wziąć. licze na podpowiedzi i dobre rady.

1. HAMULCE.
- wymienione klocki przód, tarcze wymiar prawie nominalny
- sprawdziłem i oczyściłem bębny - wymiar bębnów i szczęk prawie nominalny.
- wezmę zapas klocki i szczęki
- czy warto brać tarcze i bębny? Chyba se podaruję
2. Układ chłodzenia
-Dołożyłem dodatkowy wentylator. Będzie odpalany ręcznie.
- spuściłem płyn chłodzenia. Wymiana termostatu, czujniki temepratury x2, płyn nowy, płukanie ukladu.
- biore zapas płynu i zapasowy termostat i czujniki
3. Elektryka
- wymeniona i dodatkowo w zapasie sonda lamda, cewka zapłonowa, kable WN, świece, czujnik polożenia waluu, czujnik temperatury powietrza
- czy coś jeszcze warto?

4. Plany do wymiany
- uszczelka miski olejowej
- olej świeży do silnika, skrzyni i mostu
- wymiana sprzęgła a za tym przy okazji uszczelek skrzyni i uszczelniaczy
- wymiana uszczelniacza tylnego mostu

5. Dodatkowo zapasy:
- Podpora wału
- krzyżak
- łożyska komplet przód i tył
- komplet uszczelek głowica, pokrywa
- alternator
- zapasowy wentylator chłodnicy
- pompa paliwa i wody
- opaski zbiornika paliwa
- pasek klinowy

5. zastanawiam się nad wymianą:

- pompy paliwa i wody
- przewodów hamulcowych
- pompy wspomagania (trochę cieknie)

6. ne wiem czy warto brać

- oś prawą i lewą tył
- chłodnica
- coś z tłumików?
- pasek rozrządu
- pompę oleju

oto mój plan. Mam nadzieję ze jak to wykonam to dojadę spokojnie. Choć jak to zawsze bywa ......
Ostatnio zmieniany: 2015/04/22 23:34 przez Mkzibi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/04/23 07:58 #27710 przez Immortale team