Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Więcej
2015/07/21 12:07 - 2015/07/21 12:10 #29138 przez MaciekZ

MaciekZ odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Pokornie ucząc się na czyiś błędach i doświadczeniu ;) ...Byłem na szrocie nie dosyć że wyrwałem pompę z serwem za 50zł to jeszcze pozyskałem darczyńcę na 100,- :cheer:

I odrazu do roboty:













4 godz. Pracy... Sprawność hamólcy zwiększyła się o 50%

Szare Wilki Team
Ostatnio zmieniany: 2015/07/21 12:10 przez MaciekZ.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/21 12:46 #29141 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Wystarczy pompa z serwem Lucasa z Poloneza Plusa i hamulce sa na prawdę mocne. Mam tak już od jakichś 8 lat w samochodzie zrobione i do tej pory żadnych problemów ( kiedyś auto używane było na co dzień jako osobówka).

Dla tych co im hamulce nie wyrabiają, polecam założyć hamulce z Lublina 3,5t na tył ( szersze bębny i szczęki). Ale konieczne jest założenie korektora siły hamowania. Jest przepaść w hamowaniu przy załadowanym aucie pomiędzy taką konfiguracją a zwykłymi bębnami które macie na tyle.

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/21 13:29 #29144 przez MaciekZ

MaciekZ odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Już teraz jest efekt :)
-na koniec przeróbki obciąłem i obniżyłem nieco stopkę pedału bo pedał sterczał wysoko:


Szare Wilki Team
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/21 17:15 #29155 przez Dziadostwo

Dziadostwo odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Dlatego ja u siebie w warszawie od razu założyłem pompę z BMW e30,po przeliczeniu średnic wyszło że będzie super i faktycznie tak wyszło

Warszawa 203 kombi
Wołga Gaz 24-02 kombi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/21 22:01 #29179 przez Popaprancza

Popaprancza odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Jutro będę próbował wrzucić lucasa z poloneza bo na szybko udało się ogarnąć po taniosci. Załoga tarpaniatka masz jakieś zdjęcia jak to wygląda? Bo komplet jest trochę inny niż z lublina

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/22 00:39 #29193 przez Bez Różnicy

Bez Różnicy odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Bardzo smutna wiadomość z tą pompą... Założyliśmy nowiutką PHS-25 jakiś miesiąc temu a wczoraj zabraliśmy się za założenie tarcz... i teraz taka smutna informacja :( No więc nie pozostaje chyba nic innego jak szukać kolejnej pompy :S

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/22 07:51 - 2015/07/22 07:55 #29197 przez MaciekZ

MaciekZ odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

-Drugie o czym nie wolno zapomieć przy przeróbce to zcięcie tylnych narożników belki, jak się o tym zapomni, przy skręcie maksymalnym i podjechaniu pod krawężnik uryaw się wężyk przy jednym z zacisków !!!!!!!!!!!!


Szare Wilki Team
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 2015/07/22 07:55 przez MaciekZ.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/22 08:03 #29198 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Popaprancza napisał: Jutro będę próbował wrzucić lucasa z poloneza bo na szybko udało się ogarnąć po taniosci. Załoga tarpaniatka masz jakieś zdjęcia jak to wygląda? Bo komplet jest trochę inny niż z lublina


Zdjęć pod ręką nie mam a do kraju wrócę a 3 tygodnie dopiero. Natomiast u mnie mam to zrobione bardzo prosto. Z dwóch grubszych płaskowników ( grubość materiału około 3-4mm) mam wygięte dwa mocowania na kształt litery omega. Są one dokręcone do fabrycznych punktów mocowania pompy hamulcowej, natomiast w nich są nawiercone otwory do mocowania pompy z serwem Lucasa.

@ MaciekZ, masz rację, wspominałem już o tym, że trzeba podciąć narożnik belki, tylko nie zapominajcie zespawać pozostałości w całość! Kolejna rzecz, to można delikatnie ograniczyć promień skrętu regulując ograniczniki na zwrotnicy. No i jeszcze pozostaje opcja podniesienia dolnych odbojów na dolnych wahaczach dzięki czemu koło nie idzie tak mocno w górę. Plus z tego też taki, że w mocniejszym zakręcie przód szybciej dojdzie do ograniczenia i się tak nie wychyla.

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/23 20:30 #29261 przez Czarny Jastrząb

Czarny Jastrząb odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Jednak nie o to chodzi. Też się cieszyłem że problem ze znikaniem hamulca zostanie rozwiązany. Jednak przed zamówieniem pompy popatrzeliśmy co my właścieiw mamy założone. Mamy Lucas LSC80 :) Szukamy dalej :unsure:

czarnyjastrzab.blogspot.com/

Zostań przyjacielem Żuka :)
facebook.com/Zuk.Czarny.Jastrzab

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/07/23 21:39 #29265 przez Grzmiący Rydwan

Grzmiący Rydwan odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

To sprawdźcie tylne hamulce.

Grzmiący Rydwan, dowódca - Diesel

husariarally.eu/ - rajd do Gruzji - jeśli komuś mało wrażeń;-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008