Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Więcej
2016/05/11 10:11 #37470 przez Grzmiący Rydwan

Grzmiący Rydwan odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Jeszcze info ode mnie - sprężyny można przekuwać. Robią to CI sami panowie co i resory. Robiłem u siebie po powrocie z Afryki bo siadły zupełnie. Koszt w Warszawie przekucia i przywrocenia do stanu fabrycznego jednej sprężyny to 50 zł. Jeśli na aucie, niezdemontowana, to cała usługa kosztuje 150 zł za stronę.

Grzmiący Rydwan, dowódca - Diesel

husariarally.eu/ - rajd do Gruzji - jeśli komuś mało wrażeń;-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/07/27 07:56 #38415 przez Kateman33

Kateman33 odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

hamulce ważna rzecz. Sam też mam problemy sprzętowe.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/02 07:03 #38503 przez NyskaSięWokuKręci

NyskaSięWokuKręci odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Po zamontowaniu tarcz w nysie, zabrałem się za zawieszenie, i w tym punkcie przestrzegam przed kupowaniem popularnych amortyzatorów Statim, bo to pieniądze wywalone w błoto, te amortyzatory to do komarka sobie można zamontować... Być może ktoś już o tym wspominał, ale w#[email protected] się i muszę gdzieś to opisać...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/02 15:31 #38517 przez Żukatti_Team

Żukatti_Team odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Załoga Tarpaniątka napisał: Wystarczy pompa z serwem Lucasa z Poloneza Plusa i hamulce sa na prawdę mocne. Mam tak już od jakichś 8 lat w samochodzie zrobione i do tej pory żadnych problemów ( kiedyś auto używane było na co dzień jako osobówka).


Mówisz, że w Żuku taka pompa z serwem da radę?

Faster, Harder, ŻUKIEM!!!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/02 15:42 #38518 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Żukatti_Team napisał:

Załoga Tarpaniątka napisał: Wystarczy pompa z serwem Lucasa z Poloneza Plusa i hamulce sa na prawdę mocne. Mam tak już od jakichś 8 lat w samochodzie zrobione i do tej pory żadnych problemów ( kiedyś auto używane było na co dzień jako osobówka).


Mówisz, że w Żuku taka pompa z serwem da radę?


Spokojnie, latam na takim setupie już jakieś 8 lat i na rolkach przy przeglądzie przód zawsze wyskakuje po depnięciu na hamulec przy oponach 215/75 R15 jakie mam. Przy zdrowych tarczach i klockach oraz sprawnych zaciskach da się na tych oponach nawet zblokować koła na suchym asfalcie jak porządnie depniesz w podłogę.

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/02 15:53 #38520 przez BarkASY team

BarkASY team odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Ja u siebie mam żukowsko-polonezowski zestaw pompy i serwa (mało miejsca) i powiem , że działa słabo a nawet bardzo słabo. Zamierzam to zmienić

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/02 21:56 #38524 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Jak chcesz iść w pompę z serwem Lucasa to przede wszystkim zmierz wielkość serwa, bo w Lucasie jest większe. Do tego będzie trochę zabawy z otworami bo są nieco inaczej rozmieszczone i samo ramię też ma inną długość. Będzie trzeba podstawkę dystansową bodaj 15mm jak mnie pamięć nie myli zrobić.

Inną opcją jest założenie jakiejś pompy na biserwie np. z VW T4

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/14 21:37 #38926 przez Grubasy bez Kasy

Grubasy bez Kasy odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Uprzedzam, że założyłem ten temat też na innym forum i pewnie niektórzy już go widzieli ale zależy mi na czasie.

Majstry, a powiedzcie mi czy normalne jest to że układ trzeba odpowietrzać kilkanaście razy? Wymieniłem z przodu hamulce na tarczowe, wszystkie przewody gumowe i miedziane nowe, w układzie dot4, pompa i serwo lublin, brak widocznych przecieków, klocki na przod nowe, cylinderki i szczeki tyl nowe. Hamulce tylne żyleta piszczą koła, przód do bani. Podczas odpowietrzania z tylnych kalamitek leci klarowny płyn natomiast z przodu płyn zawiera bąbelki powietrza ale tak drobne że trzeba się dobrze przyjżeć czy to powietrze czy jakieś zanieczyszczenie. Jakieś sugestie? Odpowietrzać do skutku (już 12 raz)? Przy wymianie pompy i serwa nie ustawiałem luzu pobieważ wyszedłem z założenia że nie trzeba, czy to błąd?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/15 19:15 #38947 przez Grubasy bez Kasy

Grubasy bez Kasy odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Sorki, że post pod postem. Sytuacja wstępnie się rozwiązała. Zamienione stronami zaciski. Pasują jak ulał, że na pierwszy rzut oka nie widać różnicy ale kalamitka jest wtedy w dół (nie znajduje się w najwyższym punkcie) co powoduje problem z odpowietrzeniem. Głupi ja :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/18 04:34 #39057 przez ŁOWCY ŻUKÓW

ŁOWCY ŻUKÓW odpowiedział w temacie: Ważna informacja o tarczach w Żuku!

Hybryda serwa żuka z pompą od Lublina skok pedału pompy taki sam
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008