Lubliny

Więcej
2017/06/22 21:05 #44328 przez OSK OLAF

OSK OLAF odpowiedział w temacie: Lubliny

BONDAR Team napisał: Czyli będą "wzmacniać" Twój alternator czy robić nowy ?


Mają wykonać coś nowego. Nie znam jeszcze szczegółów. Mam dzwonić jutro. Jak zrobią chętnie podzielę się pomysłami z czego obudowa.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/06/22 22:52 #44330 przez BONDAR Team

BONDAR Team odpowiedział w temacie: Lubliny

Ja na początek zmienię kable na grubsze i posprawdzam i popoprawiam połączenia. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Alternator już zregenerowany i założony. ładuje na13,8 V na biegu jałowym przy obciążeniu żarówkami podświetlenia licznika i przycisków.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/06/26 19:59 #44358 przez OSK OLAF

OSK OLAF odpowiedział w temacie: Lubliny

BONDAR Team napisał: Ja na początek zmienię kable na grubsze i posprawdzam i popoprawiam połączenia. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Alternator już zregenerowany i założony. ładuje na13,8 V na biegu jałowym przy obciążeniu żarówkami podświetlenia licznika i przycisków.


prąd ładowania fajny. problem polega na małej mocy orginalnego alternatora. Mając lodówkę i kilka gniazdek może być problem a prądem. Ja w zeszłym roku dałem radę ale mając dwa nowe akumulatory na pokładzie .

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/10/09 15:03 #45955 przez BONDAR Team

BONDAR Team odpowiedział w temacie: Lubliny

Czy ktoś zastanawiał się nad montażem dodatkowego zbiornika paliwa w Lublinie, celem zwiększenia zasięgu ?
Nie bardzo wiem w którym miejscu ewentualnie Go zamontować.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/10/09 20:21 #45957 przez OSK OLAF

OSK OLAF odpowiedział w temacie: Lubliny

BONDAR Team napisał: Czy ktoś zastanawiał się nad montażem dodatkowego zbiornika paliwa w Lublinie, celem zwiększenia zasięgu ?
Nie bardzo wiem w którym miejscu ewentualnie Go zamontować.


Jest miejsce po drugiej stronie auta, ale przeszkadza schodek, a właściwie jego mocowanie. Myślę jak to rozwiązać. Wpadłem na pomysł, aby przy użyciu opalarki spróbować podgrzewać zbiornik i próbować go formować w taki sposób aby pasował .

W tym roku wstawiłem do środka zbiornik od stara, ale zaczął puszczać i musiałem się go szybko pozbyć.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/10/10 08:38 #45959 przez BONDAR Team

BONDAR Team odpowiedział w temacie: Lubliny

A może dorobić zbiornik w miejsce koła zapasowego ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/10/10 21:03 #45963 przez OSK OLAF

OSK OLAF odpowiedział w temacie: Lubliny

BONDAR Team napisał: A może dorobić zbiornik w miejsce koła zapasowego ?


Biorąc pod uwagę ilość miejsca to wejdzie max 40 litrów :( :( :(

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/12/11 22:07 #46195 przez Żubrówka Team

Żubrówka Team odpowiedział w temacie: Lubliny

Panie i Panewki jak wszyscy wiemy do rajdu sa dopuszczone Lubliny 1 i 2.Ma to wielu przeciwników jak i zwolenników tak samo jak dopuszczenie Polonezów Plusów bo w sumie były one produkowane do 2003r.(polonez track)W skrócie ile osób tyle opinie ale może zastanowić się nad dopuszczeniem Lublina 3 produkowanego na przykład do roku 2004.Przed wprowadzeniem silników IVECO Do 2004roku to tak naprawde ten sam samochód a częściej można dorwać przedłużaną wersję,która jest porządana na złombol :D W 1999 roku do sprzedaży wszedł zmodernizowany Lublin 3. W nadwoziu dokonano niewielkich zmian, pojawiły się nowe lampy kierunkowskazów i świateł postojowych zamontowane w narożnikach nadwozia. Poprawiono zabezpieczenie antykorozyjne, pojawiła się nowa skrzynia biegów firmy Kia (z FPS Tczew w opcji) oraz nowy wał napędowy.

Po ogłoszeniu upadłości fabryki jesienią 2001 roku przejęła ją fabryka silników Andoria z Andrychowa, wiosną 2002 roku wznowiono produkcję Lublinów, pod koniec 2003 roku prawa do produkcji przejęła spółka Intrall Polska, uruchamiając ponownie produkcję z początkiem 2004 r. W 2005 roku wprowadzono zmodernizowanego Lublina 3Mi. Nowy model otrzymał zmieniona atrapę wlotu powietrza z okrągłymi lampami, w wersji furgon pojawiły się nowe tylne lampy kierunkowskazów i świateł stop, które zostały rozmieszczone podobnie jak w Żuku. Do oferty dołączył również silnik 2,8 l Iveco 8140.43S o mocy 125 KM[7]. W 2006 roku silnik 4CT90 zastąpiony został jednostką 4CTi90 wyposażony w intercooler i o mocy podwyższonej do 102 KM. W grudniu 2007 roku produkcja została wstrzymana ze względu na upadłość Intralla. Od 2004 roku odbywał się montaż Lublinów 3Mi w systemie SKD w zakładach Unison we wsi Obczak pod Mińskiem[8].
Info z wikipedii

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/12/31 12:18 #46315 przez PRUDENTER TEAM

PRUDENTER TEAM odpowiedział w temacie: Lubliny

Dodatkowy zbiornik paliwa to dodatkowe obciążenie i tym samym większe spalanie, więc to nie do końca musi się opłacać...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2018/01/22 20:04 #46742 przez ijoijo

ijoijo odpowiedział w temacie: Lubliny

Startujemy po raz pierwszy. Nasz samochód to Lublin II 3,5T z Andorią z turbiną. Przed nami duuużo pracy z przygotowaniem pojazdu. Na forum jest dużo tematów na tematów na temat poprawienia chłodzenia , dodatkowych czujników i włączników wentylatorów. Jak wiadomo, w Lublinie wentylator jest mechaniczny a jego obrotami steruje sprzęgło wiskotyczne. Mam pytanie do doświadczonych w temacie : jak Lubliny radzą sobie w wyższych temperaturach? Czy warto dołożyć dodatkowy wentylator elektryczny sterowany chociażby ręcznie? Na pierwszy rzut oka zamontowanie wentylatora tłoczącego przed chłodnicą może być kłopotliwe ze względu na rurki chłodzenia płynu wspomagania kierownicy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008