- Posty: 8
- Oklaski: 1
- Otrzymane podziękowania: 0
Polonez, Brak masy ?
- Whiskey Team
-
Autor
- Wylogowany
- Świeżak
-
Mniej
Więcej
2016/04/30 16:15 #37305
przez Whiskey Team
Polonez to nie samochód, to styl życia i charakterystyka osobowości
Whiskey Team stworzył temat: Polonez, Brak masy ?
Witajcie 
edycja X jest moją pierwszą z góry mówię !
Mój polonez ma pewien problem
gdy go kupiłem, silnik się nagrzał do 90st i p[otem nie zapalał brak reakcji na stacyjkę, pompka się załączyła i tyle. Pomogła wymiana rozrusznika.
po jakimś czasie problem powrócił, zdarza się sporadycznie, raz na miesiąc lub 2 razy w tygodniu, jeżdżę w trasy często i jest to dla mnie uciążliwe.
Samochód zapala po obruszaniu kabli przy rozruszniku (kostek itd.)
Zmieniałem w nim stacyjkę bo przewodami od stacyjki też zawsze ruszam. No i finalnie nie wiem gdzie leży problem
Polonez 1.6 GSI
po przekręceniu kluczyka na poziom zapłon idzie pompka a na pozycji rozruch przygasają tylko światła licznika, nic po za tym.
proszę o pomoc bo ciężko będzie załadowanego poldka pchać gdzieś w świecie
Pozdrawiam

edycja X jest moją pierwszą z góry mówię !

Mój polonez ma pewien problem
gdy go kupiłem, silnik się nagrzał do 90st i p[otem nie zapalał brak reakcji na stacyjkę, pompka się załączyła i tyle. Pomogła wymiana rozrusznika.
po jakimś czasie problem powrócił, zdarza się sporadycznie, raz na miesiąc lub 2 razy w tygodniu, jeżdżę w trasy często i jest to dla mnie uciążliwe.
Samochód zapala po obruszaniu kabli przy rozruszniku (kostek itd.)
Zmieniałem w nim stacyjkę bo przewodami od stacyjki też zawsze ruszam. No i finalnie nie wiem gdzie leży problem

Polonez 1.6 GSI
po przekręceniu kluczyka na poziom zapłon idzie pompka a na pozycji rozruch przygasają tylko światła licznika, nic po za tym.
proszę o pomoc bo ciężko będzie załadowanego poldka pchać gdzieś w świecie

Pozdrawiam
Polonez to nie samochód, to styl życia i charakterystyka osobowości

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Chłopcy z PRL
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 581
- Oklaski: 8
- Otrzymane podziękowania: 98
2016/05/01 11:58 #37317
przez Chłopcy z PRL
Polonez nie gubi oleju. On znaczy swoje terytorium.
Chłopcy z PRL odpowiedział w temacie: Polonez, Brak masy ?
Jak po poruszaniu przewodami zapala powymieniaj przewody i daj nowe porządne końcówki. Ja miałem podobny problem w silniku
2.0. Nowy przewód do rozrusznika, nowy przewód do włącznika, nowa kostka stacyjki. Zero efektu. Kolejne 2 rozruszniki. To samo po bardzo krótkim czasie. Zimny zapala zawsze, nagrzany niekoniecznie. Mas w silniku mam 3 sztuki, więc też nie to, z czego jedna prosto do rozrusznika. W 2.0 w polonezie więcej osób ma z tym problem. Marcin (organizator) też go ma w swoim fiacie i we Włoszech doradził nam, żeby kupić sobie brechę do pukania rozrusznika bo on już też z tym nie walczy. Koniec końców rozwiązałem problem montując dodatkowy włącznik rozrusznika - teraz nie ma bata - zawsze kręci.
2.0. Nowy przewód do rozrusznika, nowy przewód do włącznika, nowa kostka stacyjki. Zero efektu. Kolejne 2 rozruszniki. To samo po bardzo krótkim czasie. Zimny zapala zawsze, nagrzany niekoniecznie. Mas w silniku mam 3 sztuki, więc też nie to, z czego jedna prosto do rozrusznika. W 2.0 w polonezie więcej osób ma z tym problem. Marcin (organizator) też go ma w swoim fiacie i we Włoszech doradził nam, żeby kupić sobie brechę do pukania rozrusznika bo on już też z tym nie walczy. Koniec końców rozwiązałem problem montując dodatkowy włącznik rozrusznika - teraz nie ma bata - zawsze kręci.
Polonez nie gubi oleju. On znaczy swoje terytorium.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- 6 Złomboli jako kapitan 40987km 6 udanych powrotów
Mniej
Więcej
- Posty: 1268
- Oklaski: 41
- Otrzymane podziękowania: 146
2016/05/01 17:27 - 2016/05/01 17:29 #37322
przez LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni
Podstawą elektryki są dobre styki !
LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni odpowiedział w temacie: Polonez, Brak masy ?
u mnie to był słaby konektorek , wsówka na rozruszniku ten czerwony idący do stacyjki, on jest gdzieś przy kablach idących do alternatora łączony z wiązką śilnika idącą do kabiny..
sprawdź napięcie na nim w momencie rozruchu
wymień konektor wsówkę na nową z twardszej blaszki
zrób tuż przy rozruszniku dodatkowy przekaźnik 40A tak aby sygnał ze stactjki uruchmiał przekaźnik a ten brał plusa na krótko z grubego kabla i podawał go na rozrusznik
wiem że łatwo sie mówi bo tam paskudne dojście zwłaszcza jak jest ta oryginalna blacha osłaniająca rozrusznik, ale ona MUSI być bo inaczej on sie przegrzewa od kolektora wydechowego !
sprawdź napięcie na nim w momencie rozruchu
wymień konektor wsówkę na nową z twardszej blaszki
zrób tuż przy rozruszniku dodatkowy przekaźnik 40A tak aby sygnał ze stactjki uruchmiał przekaźnik a ten brał plusa na krótko z grubego kabla i podawał go na rozrusznik
wiem że łatwo sie mówi bo tam paskudne dojście zwłaszcza jak jest ta oryginalna blacha osłaniająca rozrusznik, ale ona MUSI być bo inaczej on sie przegrzewa od kolektora wydechowego !
Podstawą elektryki są dobre styki !
Ostatnio zmieniany: 2016/05/01 17:29 przez LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.