Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

Więcej
2017/02/06 18:02 #43308 przez swbr

swbr stworzył temat: Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

Combi po ubiegłorocznym zlombolu - bez awaryjnie - po kompleksowej blacharce - wymienione kupę części - wszystko co mogło się popsuć - w tamtym roku 2 osoby z namiotową przyczepką - troszkę mułowaty bo raptem 84 KM - czy Rover 1,4 , 4 osoby, bez LPG + przyczepka bo w czwórkę raczej nie da się spakować , blacharka zdrowa, reszta do przeglądu ale bez większych inwestycji - standartowo - rozrząd, oleje,hamulce,może profilaktycznie uszczelka pod głowicą lub na zapas uszczelka + klucz dynamometryczny ?? Co wybrać ? Zakładać LPG tylko na złombol ? Nie ma sensu.Co doradzacie ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/02/07 09:52 #43313 przez Rezerwat Przygody

Rezerwat Przygody odpowiedział w temacie: Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

Szczerze? Ja bym został przy tym, co masz sprawdzone. Zrobić serwis i bez pałowania jechać spokojnie.
Zamienisz na "niewiadomoco" i będzie kiepsko.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/02/10 19:10 #43336 przez LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni

LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni odpowiedział w temacie: Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

zostań z tym co masz
moc silnika to nie wszystko, moment obrotowy jest wyzszy w 1,6 MPI 130Nm
przełożenie mostu tez ma znaczenie,kombi jest cięższe, a piszesz o przyczepie i 4 osobach.. wg mnie ROVER nie da rady, zwłaszcza 1,4
z przyczepka w taka tease też, łatwo nie pójdzie...

Podstawą elektryki są dobre styki !

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/02/10 20:19 #43337 przez Zapraszamy do poloneza

Zapraszamy do poloneza odpowiedział w temacie: Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

Rover to wiertarka, fajnie wkręca się na obroty, brak innych pozytywów. Moment obrotowy jak w motocyklu.
Dodatkowo narażenie na UPG failure - znaczne to powiedzieć mało.
Stara, poczciwa OHV znosi naprawdę dużo. Z zasilaniem GSI jest praktycznie nie do zajechania.
Zostań przy kombi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/02/15 10:48 #43376 przez Polderari

Polderari odpowiedział w temacie: Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

Również jestem za GSI - sprawdź tylko ciśnienie - z mojego doświadczenia wynika, że większość głowic wypala się po około 100k km

Jeśli chodzi o gaz to sekwencje założysz za 1500 PLN, więc po jednym/dwóch złombolach ci się zwróci.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/02/15 16:35 - 2017/02/15 16:38 #43384 przez swbr

swbr odpowiedział w temacie: Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

Zmiana już nie jest 1,4 a 1,6 Rover. Będzie nowa uszczelka i zewnętrzny termostat. :cheer:
Ostatnio zmieniany: 2017/02/15 16:38 przez swbr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/02/15 17:25 #43386 przez Semtox

Semtox odpowiedział w temacie: Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

Powiem szczerze że przyglądam się Twoim postom i wczoraj byłem lekko zagubiony co właściwie kombinujesz :)
Dzisiaj mam tylko jedno pytanie - wsadzasz to w tego nowego poldka czy w zeszłoroczny bolid?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/02/16 00:56 #43397 przez swbr

swbr odpowiedział w temacie: Dylemat. Combi 1,6 LPG czy Caro 1,4 B.

Do nowego :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008