Żuk i Nysa dla początkujących

Więcej
2012/09/07 18:47 - 2012/09/07 18:48 #9216 przez Bracia B

Bracia B odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

boczną robimy wyciąganą z plexi :P ale tylna na sztywno bo jak za dużo alkoholu to mogą wypadać tyłem :woohoo:
Ostatnio zmieniany: 2012/09/07 18:48 przez Bracia B.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/07 20:11 #9220 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

Zabugole i Pyrusy napisał: kurcze to jzu zglupialem... myslalem ze nie ma z tym tyle problemow.

ten most chcemy kupic.. allegro.pl/lublin-2-4-d-most-i2594013275.html


No to jest most nowego typu. Jeśli to z Lublina 1 to podejdzie bo były te same co w końcowej wersji Żuka ( Lublin 1 miał z przodu jeszcze bębny hamulcowe). A jak koleś nie będzie wiedział z której wersji, to niech sprawdzi wam na ile śrub przykręcany ten most do wału.

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/10 22:41 #9324 przez GrrRat CREW

GrrRat CREW odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

chlopaki ja mam inny problem mam zuka z ANDORIA skrzynia 4-ka a koła to 15" 205/65 ijest problm bo brakuje biegów, moze macie na to jakies lekarstwo, jaka skrzynie mozna tam przeszczepic na szybko lub moze jaki most z czego załozyc zeby to mialo rece i nogi

Aby do przodu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/11 12:06 #9352 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

Jeśli masz most 4,8 to pozostaje zmiana skrzyni na szybszą ( chyba Kia robiła 5 biegową pod Lublina)

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/11 16:24 #9362 przez Żukatti team

Żukatti team odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

ta od kii to podobno lipna. 5 od poloneza powinna pasować.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/11 19:09 #9369 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

Polonezowska ponoć do 200Nm znosi więc powinno dać radę.

Kurde wsadziłem nowy silnik a nie zdążyłem wszystkiego pospinać. Pierwszy odpał dopiero jutro. Jeszcze przy wyciąganiu starego wydech się rozleciał ... cały do roboty a dziś już wtorek :sick: Ale damy radę !

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/11 19:21 #9370 przez GrrRat CREW

GrrRat CREW odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

flansza pasuje do zuka tzn do andorii z poloneza?

Aby do przodu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/11 19:53 - 2012/09/11 19:55 #9374 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

Na to pytanie za bardzo nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć, nie trenowałem tego osobiście więc się nie wypowiem. Wiem tylko że skrzynia z Polda powinna do 200Nm przenieść ( znam parę osób co obciążają w granicach 170Nm i póki co chodzi).


Po prostu nie wiem czy pasuje Plug&Play. Jakby było więcej czasu to można by robić na ślepo bo w razie czego przerabiasz dzwon albo dorabiasz flanszę. Niestety czasu chyba już za mało na takie kombinacje. Więc jak nie jesteś 100% pewien to najwyżej objedziesz jakoś tak jak to masz obecnie.

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."
Ostatnio zmieniany: 2012/09/11 19:55 przez Załoga Tarpaniątka.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/11 23:01 #9383 przez Matej

Matej odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

Załogo Tarpaniątka. Mamy skrzyń wyszło na to że mamy pod dostatkiem (długa historia) oraz zapasowy most.

Teraz mamy takie pytanie. Mamy most najmłodszy i drugi identyczny w zapasie. Nie chcemy zabierać go w pełnej okazałości, bo waży delikatnie mówiąc tyle co tysiąc słoni i zabiera tyle samo miejsca.

Można by było go rozebrać na części, ale brakuje nam wiedzy co powinniśmy zabrać i jak to wyciągnąć/zamontować tak żeby żuk w po naszych "naprawach" nie zaczął jeździć bokiem.

Poznaliśmy żuczora od deski do deski, ale na most nie wystarczyło nam zwyczajnie czasu. W zeszły weekend wymieniliśmy olej w zamontowanym moście, odkręciliśmy pokrywę i zobaczyliśmy dyfer i... no właśnie. Jego stan określiliśmy... nie było mądrych gadek, po prostu. WOW a więc tak wygląda dyferencjał. Po czym zakręciliśmy wszystko i zaleliśmy olejem.

Tutaj to wyczekiwane pytanko. Czy spotkałeś jakąś instrukcję w internecie co do demontażu, montażu i regulacji(?) mostu nowego typu? W tej chwili nie chcę cię pytać o instrukcję krok po kroku twojego autorstwa bo stworzenie takowej raczej by trochę zajęło ;)

Chcę go rozebrać jutro po południu. Więc jeśli nic nie ma wersji papierowej to będziemy improwizować przez telefon z jakimś chętnym ;)
Spokojna głowa, zdolne z nas chłopaki!

Pozdro,

Ps. Jakby ktoś widział w Warszawie czarno białego żuka. To my ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/09/11 23:06 #9384 przez Zabugole i Pyrusy

Zabugole i Pyrusy odpowiedział w temacie: Odp: Żuk i Nysa dla początkujących

dołączam sie do pytania:) mamy ten sam problem..most zapasowy leży juz 4 dzien i brak chętnego który pozbawi go półosi, resorów i piast...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008