× Złombol 2013

NOWI UŻYTKOWNICY , Moderatorzy

Więcej
2013/12/26 17:45 #14663 przez Kantmaszyna

Kantmaszyna stworzył temat: NOWI UŻYTKOWNICY , Moderatorzy

Witam już prawie po świętach,...
Naprawdę nie wiem od czego zacząć ten wątek, bo serce boli jak się patrzy na nowe wątki zakładane przez nowych użytkowników forum typu jakim autem, a kto chętny, a to z takiego miasta szukam itp...
Jeszcze niedawno ja zakładałem profil na tym forum, ale jakoś potrafiłem chyba zrozumieć REGULAMIN i FAQ uczestnika forum i zanim założyłem swoje konto na forum przeczytałem wszystko co można było na nim przeczytać, zanim zacząłem w ogóle zabierać głos w jakiejkolwiek sprawie... jakoś tak chyba byłem wychowany w domu i pracy że zanim się odezwę muszę wysłuchać wszystkich którzy już w dyskusji uczestniczą i mimo że na karku mam 40 lat to ja staram się dopasować do otoczenia do którego pragnę się włączyć. Mimo że jestem w tym gronie nowicjuszem i nie pojechałem jeszcze w żadnej edycji złombola, boli mnie zachowanie nowych uczestników forum.
Nie mam pomysłu jak zaradzić bezsensownym postom, może dla moderatorów to jakieś wyzwanie,: ograniczyć zakładanie nowych tematów od np. X postów, albo... nie wiem, jakiś test zrozumienia dla nowo zarejestrowanych?
Nie ujmując niektórym co czają o co kaman...
ale co do niektórych to nie wiem czy kropek mi starczy........
Podziękowali: POGANIACZE BYDŁA

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/12/27 00:06 #14670 przez Załoga Tarpaniątka

Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: NOWI UŻYTKOWNICY , Moderatorzy

Przydałoby się parę chętnych osób + założenie działów pod konkretne marki, konkretne tematy związane z wypadem.

"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."

Więcej
2013/12/27 01:21 #14671 przez NoNameTeam

NoNameTeam odpowiedział w temacie: NOWI UŻYTKOWNICY , Moderatorzy