× Złombol 2015

Fajne auta na Złombol 2015

Więcej
2015/03/01 20:44 #26490 przez Drużyna Tłokowego Pierścienia

Drużyna Tłokowego Pierścienia odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

No waga całkowita 4500 (w ogłoszeniu tak napisane) więc na pewno kat.C - wiec i opłaty większe wszędzie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/01 21:33 #26494 przez KatoFuriaty

KatoFuriaty odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

Ciekawe jak ten CAMPER wygląda w środku ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/02 07:43 #26498 przez kwasio5

kwasio5 odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

pewnie dla mocno chcącego dało by radę przerobić kampera na DMC 3490kg.
Przecież w polsce 50% busów powinno być na kat.C a jeźdzą na B i nikt z tym narazie nie ma zamiaru zrobić, masa własna 2900 i ładowność 600kg :D A bus wielki jak pół tira :) Moim zdaniem to sami sobie kręcą bata rządzący , zamiast wprowadzić KAT.B na podstawie wymiarów pojazdu a nie DMC i by nie było kręcenia. Ale znając ich do sprawy podeszli by jak cymbały aby kowalskiemu dokopać i wprowadzili by takie wymiary że każdy by na tym stracił.
Wiec może niech zostanie jak jest...:)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/02 07:55 #26499 przez Grzmiący Rydwan

Grzmiący Rydwan odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

Avia to ciężarówka od razu przy wyjściu z fabryki. Nie da się tego na B przestawić. A co do wymiarów i kategorii - uważam że B powinno obejmować tonę więcej. A dlaczego? A dlatego że kiedyś auta miejskie wazyły po 600-700kg, a teraz po półtorej tony. Wszystkie te systemy swoje ważą, a kategoria nie rośnie...

Grzmiący Rydwan, dowódca - Diesel

husariarally.eu/ - rajd do Gruzji - jeśli komuś mało wrażeń;-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/02 11:35 - 2015/03/02 11:37 #26501 przez yourij

yourij odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

Zemsta Krecika napisał:

yourij napisał: hehe... bagażnik (podstawa harmonijkowa) z dEfektu Motyla, że się tak nieskromnie pochwalę, także w sumie złombolowo-historyczny :lol:
a samą skodzinę widziałem jeszcze przed startem, stan bardzo fajny!


To ja dodam, że zamin pojechał w złombolu to i u mnie trochę na dachu poleżał :lol:


Ty czekaj, czekaj... ja go od Ciebie kupowałem ?
Jakieś koła chyba jeszcze przy okazji były, czy coś ?

+48 505 230 876
dEfekt Motyla
Ostatnio zmieniany: 2015/03/02 11:37 przez yourij.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/02 11:57 #26502 przez Zemsta Krecika

Zemsta Krecika odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

A no były koła i jeszcze jakieś pierdoły ale kto to pamięta skoro niebieskiej już cztery lata nie ma :unsure:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/02 12:40 #26504 przez Blues_Brothers

Blues_Brothers odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/02 13:12 #26508 przez yourij

yourij odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

a mnie się marzy takim pojechać kiedyś:

+48 505 230 876
dEfekt Motyla

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/02 14:54 #26516 przez Moto-BEE

Moto-BEE odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

@Blues_Brothers
przecież to złombol. Im brzydszy kolor, tym większy prestiż :D

@yourij
kątówka w dłoń i marzenie do spełnienia :P

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2015/03/02 15:01 #26518 przez yourij

yourij odpowiedział w temacie: Fajne auta na Złombol 2015

kątówka nie wystarczy... przyjrzyj się, po której stronie jest kierownica :)

+48 505 230 876
dEfekt Motyla

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008