- Posty: 57
- Oklaski: 1
- Otrzymane podziękowania: 12
×
Złombol 2015
Wartburg 2T - dylematy
- Los Iwiczna Locos
-
Autor
- Wylogowany
- Senior forum
-
Mniej
Więcej
2015/01/24 20:46 #24962
przez Los Iwiczna Locos
Los Iwiczna Locos stworzył temat: Wartburg 2T - dylematy
Generalnie i zasadniczo, nie możemy się zdecydować, a w zasadzie ja szukam potwierdzenia że wartburg 353 dwutakt dwa rade. Na co zwrócić uwagę przy tuningu pod wyprawe w alpy. W zeszłym roku szlag nam trafił sprzęgło, więc sprzęgło pójdzie pod szczególną opiekę przed wyjazdem. cuś jeszcze?
a może dać spokuj warbowi i zabrać poldka caro ?
a może dać spokuj warbowi i zabrać poldka caro ?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- stasiu
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 201
- Oklaski: 2
- Otrzymane podziękowania: 8
2015/01/24 21:17 #24965
przez stasiu
stasiu
stasiu odpowiedział w temacie: Wartburg 2T - dylematy
z dwusuwami jest pewien problem podczas zjazdów z gór że musisz mieć ciągle wciśnięty hamulec bo nie hamujesz silnikiem
stasiu
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Los Iwiczna Locos
-
Autor
- Wylogowany
- Senior forum
-
Mniej
Więcej
- Posty: 57
- Oklaski: 1
- Otrzymane podziękowania: 12
2015/01/24 22:32 #24976
przez Los Iwiczna Locos
Los Iwiczna Locos odpowiedział w temacie: Wartburg 2T - dylematy
Tego jestem świadom, można jechać na ostrym kole, ale trzeba robić przegazówki żeby smarowanie było. Niemniej jednak hamulce muszą być na 150%.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- stasiu
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 201
- Oklaski: 2
- Otrzymane podziękowania: 8
2015/01/24 23:12 - 2015/01/24 23:22 #24979
przez stasiu
stasiu
stasiu odpowiedział w temacie: Wartburg 2T - dylematy
pamiętam jak ze znajomymi jechaliśmy przez Kubalonkę i przełęcz Salmopolską w wartburgu zagotował się płyn hamulcowy a u mnie w dużym fiacie nawet koła nie były gorące.
No nic nie musisz gazować jak masz włączone "wolne koło" , a silnikiem lepiej nie hamować bo przytrzesz pierścienie , albo nawet cylindry
No nic nie musisz gazować jak masz włączone "wolne koło" , a silnikiem lepiej nie hamować bo przytrzesz pierścienie , albo nawet cylindry
stasiu
Ostatnio zmieniany: 2015/01/24 23:22 przez stasiu.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Los Iwiczna Locos
-
Autor
- Wylogowany
- Senior forum
-
Mniej
Więcej
- Posty: 57
- Oklaski: 1
- Otrzymane podziękowania: 12
2015/01/25 00:23 #24987
przez Los Iwiczna Locos
Los Iwiczna Locos odpowiedział w temacie: Wartburg 2T - dylematy
gdzieś tak w okolicy kwietnia wybiorę się na Salmopol żeby przetestować możliwości pojazdu. Kwesti hamowania silinikiem nie rozpatruje, wspomniałem tylko o tym że jest taka teoretyczna możliwość, natomiast wolne koło wyłączam tylko na potrzeby odpalenia na pych.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Załoga Tarpaniątka
-
- Wylogowany
- Moderator
-
Mniej
Więcej
- Posty: 2605
- Oklaski: 48
- Otrzymane podziękowania: 169
2015/01/25 03:10 #24997
przez Załoga Tarpaniątka
"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."
Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Wartburg 2T - dylematy
można pokombinować i zrobić dozowanie oleju w postaci mgły w dolot na zjazdach z zewnętrznego układu. Od razu mówię, nigdy czegoś takiego nie robiłem więc chyba byłoby to przecieranie szlaków, ale myślę, że do ogarnięcia temat.
"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Los Iwiczna Locos
-
Autor
- Wylogowany
- Senior forum
-
Mniej
Więcej
- Posty: 57
- Oklaski: 1
- Otrzymane podziękowania: 12
2015/01/25 10:54 #25008
przez Los Iwiczna Locos
Los Iwiczna Locos odpowiedział w temacie: Wartburg 2T - dylematy
2t o tak ma slaba kompresje, wiec szkoda zachodu
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- BartCom Team
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
- 5xZłombol jako Kapitan
Mniej
Więcej
- Posty: 160
- Otrzymane podziękowania: 13
2015/11/13 11:46 #31555
przez BartCom Team
Czerwona Strzała - Polski Fiat 125p 1600 OHV
Więc gaz do dechy...
BartCom Team odpowiedział w temacie: Wartburg 2T - dylematy
Chciałbym nawiązać z Wami kontakt w sprawie możliwości startu Wartburgiem 2T.
Czerwona Strzała - Polski Fiat 125p 1600 OHV
Więc gaz do dechy...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.