- Posty: 340
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 47
Przygotowania ZŁOMBOL 2016
- Drużyna Tłokowego Pierścienia
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Trzy Złombole zero większych awarii
Drużyna Tłokowego Pierścienia odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Brunatni
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
- :)
Brunatni odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016


Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Duch tamtych czasów
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
- Posty: 287
- Oklaski: -1
- Otrzymane podziękowania: 17
Duch tamtych czasów odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Babcia wŁadzia
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
- Posty: 182
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 17
Babcia wŁadzia odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
Z zalet na pewno to, że możesz dorzucić na dach więcej niż boxie, bo nie ogranicza Cię w zasadzie żadna przestrzeń więc jak tylko dach wytrzyma ładujesz. Innych zalet póki co nie widzę.
Z wad brak odporności na warunki atmosferyczne, mieliśmy landekę, ale przemokła nieco i podmokły nam plecaki i namiot, za to w słoneczny czas plandeka topiła się od nagrzanego na słońcu stelaża, ogólnie nadaje się do wyrzucenia. Ze stelażem masz też ten problem, że więcej czasu i energii musisz poświęcić na spakowanie, wszystko owinąć plandeką, porządnie obwiązać pasem czy innym zabezpieczeniem, my używali małego pasa transportowego i zestawu gumek. Dodatkowo jak już zostało wspomniane, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby taki bagaż zawinął ci jakiś wspomniany już w innym wątku murz... złodziej się znaczy.
Pamiętaj też, że nie sztuką jest naładować do granic taki bagażnik , później rośnie spalanie i pogarsza się prowadzenie. Dlatego w tym roku biorę o jednego załoganta mniej i maksymalnie ograniczę ładowanie rzeczy na dach kosztem miejsca w środku. Mimo wszystko biorę na dach koszyk, box gryzie mi się z koncepcją nieco.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Chłopcy z PRL
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Posty: 581
- Oklaski: 8
- Otrzymane podziękowania: 98
Chłopcy z PRL odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
Polonez nie gubi oleju. On znaczy swoje terytorium.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Semtox
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Samozwańczy Statystyk (5x_Złombol)
Semtox odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
Załoga Tarpaniątka napisał: U mnie planuję wywalić fabryczny napęd licznika bo nim ucieka olej ( jest bardzo rzadki w porównaniu do Hipola, ale bez porównania lepszy).
Czym chcesz go zastąpić? czy w ogóle olewasz prędkościomierz i zdajesz się na nawigację?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Załoga Tarpaniątka
-
- Wylogowany
- Moderator
-
- Posty: 2606
- Oklaski: 48
- Otrzymane podziękowania: 169
Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
Semtox napisał: Pozwolę sobie tutaj zadać pytanie odnośnie wypowiedzi z innego tematu która mnie zaintrygowała żeby nie robić tam offtopu
Załoga Tarpaniątka napisał: U mnie planuję wywalić fabryczny napęd licznika bo nim ucieka olej ( jest bardzo rzadki w porównaniu do Hipola, ale bez porównania lepszy).
Czym chcesz go zastąpić? czy w ogóle olewasz prędkościomierz i zdajesz się na nawigację?
W planach mam podłożyć mechanizm obrotomierza pod tarczę prędkościomierza, czujnik halla na skrzynię ( impulsator założony wg wstępnych planów ma być na flanszy wyjściowej ze skrzyni) i do tego układ elektroniczny przeliczający obroty wyjścia ze skrzyni na odpowiednią ilość impulsów dla "obrotomierza". Zobaczymy jak się czasowo wyrobię. Na samą nawigację się nie zdaję bo wystarczy dłuższy tunel z fotoradarem ( a tak było choćby w tunelu pod Mount Blanc gdzie fotoradarów na całym odcinku było kilka) i klapa.
"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Semtox
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Samozwańczy Statystyk (5x_Złombol)
Semtox odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
A jak rozwiążesz kwestie drogomierza?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- OSK OLAF
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Posty: 405
- Oklaski: 8
- Otrzymane podziękowania: 33
OSK OLAF odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
Nie jestem pewien ale chyba takie właśnie rozwiązanie jest zastosowane w INTRALACH. Może warto się temu przyjrzeć I uda się zaadoptować...Załoga Tarpaniątka napisał:
Semtox napisał: Pozwolę sobie tutaj zadać pytanie odnośnie wypowiedzi z innego tematu która mnie zaintrygowała żeby nie robić tam offtopu
Załoga Tarpaniątka napisał: U mnie planuję wywalić fabryczny napęd licznika bo nim ucieka olej ( jest bardzo rzadki w porównaniu do Hipola, ale bez porównania lepszy).
Czym chcesz go zastąpić? czy w ogóle olewasz prędkościomierz i zdajesz się na nawigację?
W planach mam podłożyć mechanizm obrotomierza pod tarczę prędkościomierza, czujnik halla na skrzynię ( impulsator założony wg wstępnych planów ma być na flanszy wyjściowej ze skrzyni) i do tego układ elektroniczny przeliczający obroty wyjścia ze skrzyni na odpowiednią ilość impulsów dla "obrotomierza". Zobaczymy jak się czasowo wyrobię. Na samą nawigację się nie zdaję bo wystarczy dłuższy tunel z fotoradarem ( a tak było choćby w tunelu pod Mount Blanc gdzie fotoradarów na całym odcinku było kilka) i klapa.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Załoga Tarpaniątka
-
- Wylogowany
- Moderator
-
- Posty: 2606
- Oklaski: 48
- Otrzymane podziękowania: 169
Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: Przygotowania ZŁOMBOL 2016
Semtox napisał: To dawaj znać o postępach bo też coś podobnego chce zrobić
A jak rozwiążesz kwestie drogomierza?
Drogomierz mi w sumie do szczęścia nie jest potrzebny. Wiem każdego roku ile przejechałem i dopisuję na kartce w domu. Po chyba 8 wymianach licznika nie chce mi się już kręcić cyferek aby mieć poprawny przebieg. Ciekawe czy mnie zawezwą w tym roku na komendę w celu tlumaczenia się czemu w tym roku przebieg samochodu będzie o 100tyś km niższy niż w ubieglym

OSK OLAF napisał:
Nie jestem pewien ale chyba takie właśnie rozwiązanie jest zastosowane w INTRALACH. Może warto się temu przyjrzeć I uda się zaadoptować...Załoga Tarpaniątka napisał:
Semtox napisał: Pozwolę sobie tutaj zadać pytanie odnośnie wypowiedzi z innego tematu która mnie zaintrygowała żeby nie robić tam offtopu
Załoga Tarpaniątka napisał: U mnie planuję wywalić fabryczny napęd licznika bo nim ucieka olej ( jest bardzo rzadki w porównaniu do Hipola, ale bez porównania lepszy).
Czym chcesz go zastąpić? czy w ogóle olewasz prędkościomierz i zdajesz się na nawigację?
W planach mam podłożyć mechanizm obrotomierza pod tarczę prędkościomierza, czujnik halla na skrzynię ( impulsator założony wg wstępnych planów ma być na flanszy wyjściowej ze skrzyni) i do tego układ elektroniczny przeliczający obroty wyjścia ze skrzyni na odpowiednią ilość impulsów dla "obrotomierza". Zobaczymy jak się czasowo wyrobię. Na samą nawigację się nie zdaję bo wystarczy dłuższy tunel z fotoradarem ( a tak było choćby w tunelu pod Mount Blanc gdzie fotoradarów na całym odcinku było kilka) i klapa.
Mówisz że w Intralach zlikwidowali prędkościomierz na lince? Nie pomyliłeś z czujnikiem prędkości montowanym na napęd linki? Nie wiem czy to występowało w Lublinach ale w PN montowali to i sygnał szedł do kompa sterującego silnikiem. Możesz coś więcej na ten temat ?
"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.