- Posty: 287
- Oklaski: -1
- Otrzymane podziękowania: 17
Škoda Favorit
- Duch tamtych czasów
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Duch tamtych czasów odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Drużyna Tłokowego Pierścienia
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Trzy Złombole zero większych awarii
- Posty: 340
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 47
Drużyna Tłokowego Pierścienia odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Mechaniczna Mysz napisał:
Gdyby lpg robiło problemy to na bp jechałby i tak normalnie
Wychodzę dokładnie z tego samego założenia. W ostateczności zapytam: czy znacie jakiś warsztat/osobę, która reguluje gaźniki na Śląsku? Ja objechałem już swój rewir i pytałem wszystkich możliwych znajomych.
Kiedyś czytałem na forum pewien post, gdzie polecano ten zakład:
www.cylex.pl/reviews/viewcompanywebsite....a&companyId=10952352
Jakieś inne sugestie?
My przed Hiszpanią korzystaliśmy z tego zakładu - zregenerowali nam gaźnik i wszystko jest ok - oba złombole przejchaliśmy bez wiekszych problemów. Lalka z 4 os. i boksem na dachu spokojnie osiągała 110-120 km/h i pewnie poszła by więcej.Z racji, że jeździmy na bogato na benzynie spalanie ok. 7-8l/100km ale mamy tak wyregulowane żeby mało paliła

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Mechaniczna Mysz
-
- Wylogowany
- Świeżak
-
- Posty: 17
- Otrzymane podziękowania: 0
Mechaniczna Mysz odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
za pełną regenerację i reglację trzeba wyłożyć ok 300 zł
To by mniej więcej pasowało. Na stronie jest napisane: 250zł regeneracja + 60 ustawienie.
Zregenerowany gaźnik na allegro 140zł + ewentualne ustawienie. Teoretycznie stówka do przodu i pewność, że wszystko sprawne. Mógłbym pojechać z moim gaźnikiem, który jest zamontowany, ale cholera wie co trzeba w nim wymienić i ile za to skasują. Nic... muszę podzwonić, popytać i podjąć jakieś decyzje.
Dziękuję wszystkim za pomoc

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Drużyna Tłokowego Pierścienia
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Trzy Złombole zero większych awarii
- Posty: 340
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 47
Drużyna Tłokowego Pierścienia odpowiedział w temacie: Škoda Favorit

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- SkodaMocy
-
- Wylogowany
- Ekspert
-
- 9 Złomboli
- Posty: 96
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 31
SkodaMocy odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Wg mnie, po zamontowaniu można go wyregulować samemu (wydaje mi się, że do regulacji pozostaną co najwyżej wolne obroty). 250+60zł to jednak dużo kasy.Duch tamtych czasów napisał: ...trzeba go przeregulować w Twoim aucie, najlepiej z analizatorem spalin.
Mechaniczna Myszo, szkoda, że nie mieszkasz gdzieś w mojej okolicy, bo z ciekawości i dla dobra nauki przełożyłbym swój gaźnik do Twojej maszyny. Myślę, że rozwialibyśmy nasze wątpliwości.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Mechaniczna Mysz
-
- Wylogowany
- Świeżak
-
- Posty: 17
- Otrzymane podziękowania: 0
Mechaniczna Mysz odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- SkodaMocy
-
- Wylogowany
- Ekspert
-
- 9 Złomboli
- Posty: 96
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 31
SkodaMocy odpowiedział w temacie: Škoda Favorit

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Mechaniczna Mysz
-
- Wylogowany
- Świeżak
-
- Posty: 17
- Otrzymane podziękowania: 0
Mechaniczna Mysz odpowiedział w temacie: Škoda Favorit

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- SkodaMocy
-
- Wylogowany
- Ekspert
-
- 9 Złomboli
- Posty: 96
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 31
SkodaMocy odpowiedział w temacie: Škoda Favorit

W nowym nie działa ssanie, więc trzeba było lekko pogazować. Pospadały mi te sprężynki, więc poskładałem do kupy, ale i tak nie działa.


W sumie to nie ma się co dziwić, bo ten gaźnik jeździł ze mną od dwóch lat w bagażniku między słoikami z prowiantem i innym złombolowym dobrem, więc mogło się przecież wszystko wydarzyć.
Jak się trochę nagrzał, to obroty ustabilizowały się na ok. 950. Lekko odkręciłem śrubkę regulacji i teraz jest instrukcyjne 850

Nic więcej nie regulowałem, chociaż będę musiał przesmarować tu i tam, bo czas zrobił swoje i przepustnica kilka razy się przycięła.
Regulacje, których dokonałem można nazwać kosmetyką, więc wysnuwam wniosek, że jeśli gaźnik jest sprawny i kompletny, to powinien bez problemu zahulać w innym aucie.
Tak mi się przynajmniej wydaje.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- TBA
-
- Wylogowany
- Senior forum
-
- Posty: 47
- Oklaski: 5
- Otrzymane podziękowania: 8
TBA odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Centralka przełączania benzyna/gaz mi szwankowała. Słychać było zwarcie w środku (w tej małej czarnej skrzynce, na której jest przełącznik), przez co nie mogłem odpalić ani na gazie ani na benzynie. Nawet jeśli udało mi się odpalić to strzelało w środku i silnik gasł. Zwarcie w centralce pomyślałem i kupiłem nową. Zadowolony dzisiaj wkładam nówkę sztukę, podpinam kostkę, przekręcam kluczyk i co? I mam dokładnie to samo. Finalnie udało się odpalić na benzynie i póki co tak zostało, nie przerzucam na gaz z obawy, żeby mnie gdzieś nie uziemiło bo elektryk ze mnie jak z koziego tyłka trąbka.
Ma ktoś z Was pomysł co to może być? Centralka nowa, przewody nie wyglądają nigdzie na przetarte, gaz założony w zeszłym roku.
Złombol 2015 - OSP Teresin - Żuk Towos - Passo dello Stelvio, Włochy
Złombol 2016 - BONDAR Team - Lublin II - Hammamet, Tunezja
Złombol 2017 - C.H. Robinson Teresin Team - Skoda Favorit - ...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.