- Posty: 1268
- Oklaski: 41
- Otrzymane podziękowania: 146
Škoda Favorit
- LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- 6 Złomboli jako kapitan 40987km 6 udanych powrotów
Mniej
Więcej
2016/03/08 22:19 #36011
przez LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni
Podstawą elektryki są dobre styki !
LIMBOWA najlepsza ulica w Gdyni odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
na czerwonym , plusowym przewodzie zasiląjacym ta centralkę powinien być bezpiecznik 7,5 A brązowy, i nie waż się dawać większego !!
napięcie pojawia sie na niebieskim , gdy ma chodzić na gazie , pod niebieski podłączone sa dwa zawory gazowe , jeden przy parowniku/reduktorze,drugi na butli, oraz przekaźnik który załącza cewkę zaworu benzynowego ( jeżeli to inst gaźnikowa )
stawiam na ten kabelek idący do butli
odłącz niebieskie od centralki i sprawdź je dotykając do plusa poprzez żarówke od reflektora 55W np H4
jeżeli zaświeci pełnym blaskiem masz zwarcie, jeżeli tylko błyśnie a potem będzie się żarzyć to jest oki
napięcie pojawia sie na niebieskim , gdy ma chodzić na gazie , pod niebieski podłączone sa dwa zawory gazowe , jeden przy parowniku/reduktorze,drugi na butli, oraz przekaźnik który załącza cewkę zaworu benzynowego ( jeżeli to inst gaźnikowa )
stawiam na ten kabelek idący do butli
odłącz niebieskie od centralki i sprawdź je dotykając do plusa poprzez żarówke od reflektora 55W np H4
jeżeli zaświeci pełnym blaskiem masz zwarcie, jeżeli tylko błyśnie a potem będzie się żarzyć to jest oki
Podstawą elektryki są dobre styki !
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Duch tamtych czasów
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 287
- Oklaski: -1
- Otrzymane podziękowania: 17
2016/03/09 09:38 #36013
przez Duch tamtych czasów
Duch tamtych czasów odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Jeśli zakładałeś instalację w tamtym roku to czy ona nie jest jeszcze na gwarancji? Jeśli nie potrafisz sam sobie z tym poradzić to chyba powinieneś podjechać gdzieś do elektryka.. Lepiej wydać te powiedzmy 40zł za diagnozę usterki niż wymieniać na ślepo centralki, stresować się czy w skrajnym wypadku skończyć ze spalonym autem. Zamiast elektryka może podjedź po prostu do gazownika, tez powinien ogarnąć.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Czeska Strzała
-
Autor
- Wylogowany
- Ekspert
-
Mniej
Więcej
- Posty: 157
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 22
2016/04/09 21:45 #36816
przez Czeska Strzała
Czeska Strzała odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Forever Young
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 190
- Oklaski: 9
- Otrzymane podziękowania: 20
2016/04/09 22:02 #36818
przez Forever Young
Forever Young odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
teraz do roboty ...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Duch tamtych czasów
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 287
- Oklaski: -1
- Otrzymane podziękowania: 17
2016/04/10 11:30 #36822
przez Duch tamtych czasów
Duch tamtych czasów odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Co to za kierownica jest? Gdzie taką mogę zakupić?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Forever Young
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 190
- Oklaski: 9
- Otrzymane podziękowania: 20
2016/04/12 14:16 #36859
przez Forever Young
Forever Young odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Może ktoś potrzebuje ? ROZPÓRKA KIELICHÓW SKODA FAVORIT
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Czeska Strzała
-
Autor
- Wylogowany
- Ekspert
-
Mniej
Więcej
- Posty: 157
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 22
2016/04/12 22:14 #36873
przez Czeska Strzała
głowica zrzucona, przy odkręcaniu jedna ze śrub się ukręciła i została w bloku
na szczęście udało się wykręcić, aktualnie czekamy na odbiór głowicy z regeneracji...
Pytanie o Kierownice, hi jest to tak zwany 'leżak garażowy' mamy kierownice z nabą, ale z jakiegoś innego auta (prawdopodobnie z VW)będziemy kombinować...
Czeska Strzała odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
głowica zrzucona, przy odkręcaniu jedna ze śrub się ukręciła i została w bloku

na szczęście udało się wykręcić, aktualnie czekamy na odbiór głowicy z regeneracji...
Pytanie o Kierownice, hi jest to tak zwany 'leżak garażowy' mamy kierownice z nabą, ale z jakiegoś innego auta (prawdopodobnie z VW)będziemy kombinować...






Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Duch tamtych czasów
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 287
- Oklaski: -1
- Otrzymane podziękowania: 17
2016/04/12 23:02 #36877
przez Duch tamtych czasów
Duch tamtych czasów odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Ehhh szkoda. A możesz zrobić bliższe zdjęcie tłoków? Chodzi mi o strzałki które pokazują kierunek montażu. Mam książkę ale to co w niej obrazują "odrobinę" kłóci się z moim doświadczeniem więc wolałbym znać ich położenie "z natury"

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- DŹWIĘKOWCY
-
- Wylogowany
- Świeżak
-
Mniej
Więcej
- Posty: 2
- Otrzymane podziękowania: 0
2016/05/07 06:53 #37413
przez DŹWIĘKOWCY
DŹWIĘKOWCY odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Witamy Ekipy, i meldujemy się z czerwona strzałą
też debiut więc opcja najłatwiejsza, ale w gażaru czeka Zastavka z 1978 r. Może za rok spróbuję nią pojechać. Teraz zajmujemy się FAVORKĄ. Chętnie posłuchamy podpowiedzi ci zabrać itp.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Duch tamtych czasów
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 287
- Oklaski: -1
- Otrzymane podziękowania: 17
2016/05/07 14:43 #37417
przez Duch tamtych czasów
Duch tamtych czasów odpowiedział w temacie: Škoda Favorit
Hey, witamy w gronie
Z rzeczy niezbednych to musicie zabrać dobry humor 
Te auta nie cierpią na jakieś szczególne dolegliwości. Jeśli zrobicie solidny przegląd przed wyjazdem to w podróży nie powinno się nic stać
Ważne aby autem pojezdzić przed wyprawą. Ja awoją niestety nie zdążyłem pośmigać więc zabrałem mnóstwo klamotów min kpl głowica z popychaczami, uszczelki silnika i pod głowicę, sprzęgło, przeguby, chłodnice, przewody gumowe, przew elektryczne, kpl aparat zapłonowy, świece, gaźnik i wiele innych. W tym roku już się mocno ograniczę.
Sprawdź stan hamulców a przede wszystkim przewodów stalowych i gumowych węży, alternator do przeglądu, ustawienie zapłonu i zaworów, wymiana kabli WN, świec i kopułki, kontrola łożysk w piastach przód / tył, usunąć ewentualne wycieki z silnika i skrzyni, przegląd zawieszenia i to już w zasadzie z grubsza tyle
Jakbyś miał jakieś pytania to wal jak w dym


Te auta nie cierpią na jakieś szczególne dolegliwości. Jeśli zrobicie solidny przegląd przed wyjazdem to w podróży nie powinno się nic stać

Sprawdź stan hamulców a przede wszystkim przewodów stalowych i gumowych węży, alternator do przeglądu, ustawienie zapłonu i zaworów, wymiana kabli WN, świec i kopułki, kontrola łożysk w piastach przód / tył, usunąć ewentualne wycieki z silnika i skrzyni, przegląd zawieszenia i to już w zasadzie z grubsza tyle


Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.