Czyżby ostatnia edycja?

Więcej
2016/08/07 14:34 #38692 przez Grzmiący Rydwan

Grzmiący Rydwan odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

BONDAR Team napisał: Szkoda tylko ZŁOMBOLA, bo wychodzi na to że SZCZYTNA IDEA przerosła organizatorów. Myślę, że pewne rzeczy powinno się robić "dla idei i dla zasady".


Dużo razy w życiu robiłem coś za darmo, dla idei i zasady. Doskonale rozumiem orgów. Nie da się tego robić wiecznie w takiej formie. Ich piaskownica, ich decyzja.

Grzmiący Rydwan, dowódca - Diesel

husariarally.eu/ - rajd do Gruzji - jeśli komuś mało wrażeń;-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/07 19:40 #38700 przez Semtox

Semtox odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

Smutna mina i gdzie ja teraz będę słupki liczył :(

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/07 21:27 #38704 przez BartCom Team

BartCom Team odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

Jestem zdruzgotany. Dlaczego?...

Złombol wpasowywał się wspaniale w możliwości osób poszukujących przygód, chociaż może nie tak kosztownych i wymagających jak Grzmiący Rydwan (chylę czoła).

Nie rozumiem dlaczego Orgowie nie przeprowadzą "castingu" wśród zainteresowanych pomocą Złombolowiczów, wybierając ich zdaniem np. pięciu najbardziej zaufanych do pomocy. Naprawdę tak dużo pracy wymagało zorganizowanie kolejnego Złombola, skoro nie jest to wycieczka zbiorowa?

Powstał Husaria-Rally, podejrzanie szybko. Ale moim zdaniem zupełnie nie przemyślano kilku kwestii:
1. Cel - Gruzja, będzie tak jak z Tunezją, Nie rozumiem, dlaczego nie pojechać do Portugalii; skoro Złombol zdobył północny i południowy kraniec Europy kontynentalnej, dlaczego nie zdobyć zachodniego?
2. Wymagania sprzętowe. Już widzę wszystkie Golfy i Astry i Kadety... To ma być fajne? Należałoby chyba przyjąć ograniczenia następujące: max. do '78r. samochody o poj. silnika benzynowego do 2 litrów i diesla do 3 litrów bez ograniczeń, wszystkie modele samochodów komunistycznej produkcji lub koncepcji bez ograniczeń, samochody produkcji niekomunistycznej do 1.150 litra do roku '93, i najważniejsze: niedopuszczalne swapy. W ten sposób obok samochodów komunistycznych dopuszczone byłyby samochody technologicznie stare (w tym diesle) lub nowsze po '78r. ale z małymi silnikami np. Panda/Uno, Polo/Derby, Escort, 205, Ax lecz wyłącznie z silnikami 1.1 no i oczywiście CC900 ale już nie Sporting. itp. Wówczas wspólna jazda miałaby jakiś sens. Zawsze bowiem we wschodniej europie zakupom samochodu towarzyszył dylemat: lepiej nowy ale komunistyczny czy 10-letni zachodni lub konstrukcyjnie młodszy zachodni ale nieduży i z małym silnikiem.

Moim zdaniem zasada Złombola pozwalająca na swapy silników nie będących oryginalnie montowanych w danym modelu powoduje, że samochodami jedzie zbyt dużo rozrabiaków i popisywaczy co potem niekiedy psuje atmosferę na kempingu. Poza tym co fajnego w Żuku jadącym non stop ponad 120km/h, w którym z Żuka została tylko rama i zewnętrzna powłoka karoserii? To bez sensu.

Mam nadzieję, że Orgowie zrobią jednak ostatnią wielką niespodziankę dla tych maluczkich, którzy nie chcą jechać do Gruzji, nie chcą zdobywać Żukami Mongolii i zrobią "Złombol na BIS"- dla tych co go pokochali, z kierunkiem właśnie na zachodni kraniec europy kontynentalnej - przylądek Roca w Portugalii. Wówczas Złombol mógły odejść w sławie...

Tyle moich przemyśleń. Jestem załamany.

Czerwona Strzała - Polski Fiat 125p 1600 OHV
Więc gaz do dechy...
Podziękowali: Duch tamtych czasów

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/07 21:43 #38706 przez OSK OLAF

OSK OLAF odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

BartCom Team napisał: Jestem zdruzgotany. Dlaczego?...

Złombol wpasowywał się wspaniale w możliwości osób poszukujących przygód, chociaż może nie tak kosztownych i wymagających jak Grzmiący Rydwan (chylę czoła).

Nie rozumiem dlaczego Orgowie nie przeprowadzą "castingu" wśród zainteresowanych pomocą Złombolowiczów, wybierając ich zdaniem np. pięciu najbardziej zaufanych do pomocy. Naprawdę tak dużo pracy wymagało zorganizowanie kolejnego Złombola, skoro nie jest to wycieczka zbiorowa?

Powstał Husaria-Rally, podejrzanie szybko. Ale moim zdaniem zupełnie nie przemyślano kilku kwestii:
1. Cel - Gruzja, będzie tak jak z Tunezją, Nie rozumiem, dlaczego nie pojechać do Portugalii; skoro Złombol zdobył północny i południowy kraniec Europy kontynentalnej, dlaczego nie zdobyć zachodniego?
2. Wymagania sprzętowe. Już widzę wszystkie Golfy i Astry i Kadety... To ma być fajne? Należałoby chyba przyjąć ograniczenia następujące: max. do '78r. samochody o poj. silnika benzynowego do 2 litrów i diesla do 3 litrów bez ograniczeń, wszystkie modele samochodów komunistycznej produkcji lub koncepcji bez ograniczeń, samochody produkcji niekomunistycznej do 1.150 litra do roku '93, i najważniejsze: niedopuszczalne swapy. W ten sposób obok samochodów komunistycznych dopuszczone byłyby samochody technologicznie stare (w tym diesle) lub nowsze po '78r. ale z małymi silnikami np. Panda/Uno, Polo/Derby, Escort, 205, Ax lecz wyłącznie z silnikami 1.1 no i oczywiście CC900 ale już nie Sporting. itp. Wówczas wspólna jazda miałaby jakiś sens. Zawsze bowiem we wschodniej europie zakupom samochodu towarzyszył dylemat: lepiej nowy ale komunistyczny czy 10-letni zachodni lub konstrukcyjnie młodszy zachodni ale nieduży i z małym silnikiem.

Moim zdaniem zasada Złombola pozwalająca na swapy silników nie będących oryginalnie montowanych w danym modelu powoduje, że samochodami jedzie zbyt dużo rozrabiaków i popisywaczy co potem niekiedy psuje atmosferę na kempingu. Poza tym co fajnego w Żuku jadącym non stop ponad 120km/h, w którym z Żuka została tylko rama i zewnętrzna powłoka karoserii? To bez sensu.

Mam nadzieję, że Orgowie zrobią jednak ostatnią wielką niespodziankę dla tych maluczkich, którzy nie chcą jechać do Gruzji, nie chcą zdobywać Żukami Mongolii i zrobią "Złombol na BIS"- dla tych co go pokochali, z kierunkiem właśnie na zachodni kraniec europy kontynentalnej - przylądek Roca w Portugalii. Wówczas Złombol mógły odejść w sławie...

Tyle moich przemyśleń. Jestem załamany.


Szanuję decyzję Orgów co do rezygnacji z prowadzenia Zlombola. To prawda, że każdy ma prawo do decyzji dotyczących swojej życiowej drogi. Fajnie też Grzmiący powiedział, że nie tylko dobrymi uczynkami człowiek do radę Żyć. Ogromny szacun dla tego co Orgowie do tej pory zdziałali. Wielu prominentów i urzędników powinno się od Nich uczyć. Cele założone są słuszne i wielkie, ale incjatywa przerasta pewne realia. Popieram BartCom Team w kwestii pomocy w dalszej realizacji kolejnych edycji, aby Złombol nie zniknął lub przekazania pałeczki innym. Są tacy, którzy np mają już usystematyzowane życie i mogą poświęci swój czas na cele charytatywne.

Jestem dobrej myśli.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/07 22:19 #38710 przez WUWUHA

WUWUHA odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

BartCom Team napisał: Jestem zdruzgotany. Dlaczego?...

Złombol wpasowywał się wspaniale w możliwości osób poszukujących przygód, chociaż może nie tak kosztownych i wymagających jak Grzmiący Rydwan (chylę czoła).

Nie rozumiem dlaczego Orgowie nie przeprowadzą "castingu" wśród zainteresowanych pomocą Złombolowiczów, wybierając ich zdaniem np. pięciu najbardziej zaufanych do pomocy. Naprawdę tak dużo pracy wymagało zorganizowanie kolejnego Złombola, skoro nie jest to wycieczka zbiorowa?

Powstał Husaria-Rally, podejrzanie szybko. Ale moim zdaniem zupełnie nie przemyślano kilku kwestii:
1. Cel - Gruzja, będzie tak jak z Tunezją, Nie rozumiem, dlaczego nie pojechać do Portugalii; skoro Złombol zdobył północny i południowy kraniec Europy kontynentalnej, dlaczego nie zdobyć zachodniego?
2. Wymagania sprzętowe. Już widzę wszystkie Golfy i Astry i Kadety... To ma być fajne? Należałoby chyba przyjąć ograniczenia następujące: max. do '78r. samochody o poj. silnika benzynowego do 2 litrów i diesla do 3 litrów bez ograniczeń, wszystkie modele samochodów komunistycznej produkcji lub koncepcji bez ograniczeń, samochody produkcji niekomunistycznej do 1.150 litra do roku '93, i najważniejsze: niedopuszczalne swapy. W ten sposób obok samochodów komunistycznych dopuszczone byłyby samochody technologicznie stare (w tym diesle) lub nowsze po '78r. ale z małymi silnikami np. Panda/Uno, Polo/Derby, Escort, 205, Ax lecz wyłącznie z silnikami 1.1 no i oczywiście CC900 ale już nie Sporting. itp. Wówczas wspólna jazda miałaby jakiś sens. Zawsze bowiem we wschodniej europie zakupom samochodu towarzyszył dylemat: lepiej nowy ale komunistyczny czy 10-letni zachodni lub konstrukcyjnie młodszy zachodni ale nieduży i z małym silnikiem.

Moim zdaniem zasada Złombola pozwalająca na swapy silników nie będących oryginalnie montowanych w danym modelu powoduje, że samochodami jedzie zbyt dużo rozrabiaków i popisywaczy co potem niekiedy psuje atmosferę na kempingu. Poza tym co fajnego w Żuku jadącym non stop ponad 120km/h, w którym z Żuka została tylko rama i zewnętrzna powłoka karoserii? To bez sensu.

Mam nadzieję, że Orgowie zrobią jednak ostatnią wielką niespodziankę dla tych maluczkich, którzy nie chcą jechać do Gruzji, nie chcą zdobywać Żukami Mongolii i zrobią "Złombol na BIS"- dla tych co go pokochali, z kierunkiem właśnie na zachodni kraniec europy kontynentalnej - przylądek Roca w Portugalii. Wówczas Złombol mógły odejść w sławie...

Tyle moich przemyśleń. Jestem załamany.




Jak widać, masz wiele konkretnych sprecyzowanych uwag i podejrzeń, co, po co i dlaczego ...?, a może sam mógłbyś zrobić ten jedyny słuszny rajd ?, czy jak zwykle łatwiej wszystko krytykować niż cokolwiek zrobić samemu ?. Ja mam nadzieję. że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swoich oczekiwań.
Podziękowali: kantYna, Moto-BEE

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/07 22:55 #38711 przez Pieruńskie Gizdy

Pieruńskie Gizdy odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

"Poza tym co fajnego w Żuku jadącym non stop ponad 120km/h, w którym z Żuka została tylko rama i zewnętrzna powłoka karoserii? To bez sensu"

A Ty swoim Fiatem & Lada jedziesz 140. Przy Fiacie poprawiona fabryka. Moze i poprawianie bez sensu?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/07 23:53 #38713 przez Grzmiący Rydwan

Grzmiący Rydwan odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

Pieruńskie Gizdy napisał: "Poza tym co fajnego w Żuku jadącym non stop ponad 120km/h, w którym z Żuka została tylko rama i zewnętrzna powłoka karoserii? To bez sensu"

A Ty swoim Fiatem & Lada jedziesz 140. Przy Fiacie poprawiona fabryka. Moze i poprawianie bez sensu?


Poprawianie ma zawsze sens.

Zapominacie widzę o drobiazgach. Po pierwsze - nie podniecajcie się tak bardzo ideą Złombola. TO zacna marka, ale ktoś postanowił ją zamknąć - jego decyzja. Rajd Husarii - z jednej strony brzmi nadęcie, z drugiej jest czysto polski i pasujący do naszych cech narodowych;-)

Po drugie - fajnie że ktoś coś kontynuuje. A dla uczestników, poza pomocą dla dzieciaków - ważna jest właśnie przygoda.

Grzmiący Rydwan, dowódca - Diesel

husariarally.eu/ - rajd do Gruzji - jeśli komuś mało wrażeń;-)
Podziękowali: FTW TEAM

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/08 01:34 #38716 przez Żukołaki

Żukołaki odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

Dla mnie sprawa jest prosta.
Organizatorzy kończą rajd i mają do tego prawo, mają też prawo nie przekazywać komuś innemu pałeczki i nie brać nikogo innego do pomocy. To ich sprawa.
Husaria która tu jest poruszana ma prawo być i rządzić się własnymi prawami.
Wszyscy inni którzy mają inne pomysły, mają prawo zorganizować własny rajd, imprezę czy cokolwiek innego.
Podejrzewam też,że dużo milej widziane by były pomysły niż uwagi i zastrzeżenia, które ktoś kiedyś może weźmie pod uwagę.
Puki co, pamiętajmy też,że jesteśmy na forum złombola.
Podziękowali: FTW TEAM, WUWUHA

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/08 05:48 #38718 przez swbr

swbr odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

Czy ktoś widział decyzję orgów o zakończeniu Złombola czy to tylko plotki ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/08/08 08:16 #38721 przez Czarny Jastrząb

Czarny Jastrząb odpowiedział w temacie: Czyżby ostatnia edycja?

Żukołaki napisał: Dla mnie sprawa jest prosta.
Organizatorzy kończą rajd i mają do tego prawo, mają też prawo nie przekazywać komuś innemu pałeczki i nie brać nikogo innego do pomocy. To ich sprawa.
Husaria która tu jest poruszana ma prawo być i rządzić się własnymi prawami.
Wszyscy inni którzy mają inne pomysły, mają prawo zorganizować własny rajd, imprezę czy cokolwiek innego.
Podejrzewam też,że dużo milej widziane by były pomysły niż uwagi i zastrzeżenia, które ktoś kiedyś może weźmie pod uwagę.
Puki co, pamiętajmy też,że jesteśmy na forum złombola.


Myślę że powyższe zdania wyczerpują temat. Marudzący na złombol wypad, marudzący na nowe inicjatywy wypad robić swoje imprezy :)
Tymczasem proponował bym się skupić na przejechaniu najbliższej edycji złombola :)

czarnyjastrzab.blogspot.com/

Zostań przyjacielem Żuka :)
facebook.com/Zuk.Czarny.Jastrzab

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008