Żuk oryginał

Więcej
2017/03/27 00:13 #43762 przez C.H. Robinson Teresin Team

C.H. Robinson Teresin Team odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

@UAZem_Żukiem_GAZem_na_koniec_świata
Z drabiną i wężami jechali chłopaki z Poznania, nie przypominam sobie żeby mieli jakieś większe problemy z autem. Większość trasy przejechaliśmy wspólnie.
Prędkość to max 90km/h a tak naprawdę to walka o 85km/h co w rzeczywistości dawało 80km/h :)

Nasz Żuk w tym roku nie jedzie, bo już rok temu przekształciliśmy się w Bondar Team z Lublinem II natomiast jeżeli chodzi o ekipę poznańską to nie wiem jak u nich sytuacja wygląda na ten rok.

Na fotce masz oba Żuki w trakcie tankowania w okolicach Pilzna podczas jazdy nad jezioro Bodeńskie, wtedy też chyba pobiliśmy rekord jazdy bo nad wspomnianym jeziorem było mega zimno i deszczowo, nie było miejsc na polu namiotowym co zmusiło nas do podjęcia decyzji o dalszej jeździe, stamtąd pojechaliśmy prosto nad jezioro Como i tym sposobem przejechaliśmy jakieś 1800km w około 35 godzin (start w Katowicach około 13 w sobotę, na miejscu byliśmy w niedzielę około 18)


2015 - OSP Teresin - Żuk A07 - Passo dello Stelvio, Włochy
2016 - BONDAR Team - Lublin II - Hammamet, Tunezja
2017 - C.H. Robinson Teresin Team - Skoda Favorit - Noja, Hiszpania
2018 - C.H. Robinson Teresin Team - Skoda Favorit - Sithonia, Grecja
2019 - C.H. Robinson Teresin Team - Lublin III - ?
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/03/27 19:32 #43772 przez UAZem_Żukiem_GAZem_na_koniec_świata

UAZem_Żukiem_GAZem_na_koniec_świata odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

Dzięki za informację :) zacząłem walkę z Żukiem, jacyś magicy pomalowali cały środek farbą bez matowania i odtłuszczenia co spowodowało łuszczenie się farby.... 2 dni roboty i to nie koniec :/ silnik zdrowy, po sprawdzeniu kompresji średnio wychodzi 0.825 książkowo jest 1.0 więc nawet go nie macam... Pojedzie tylko na zagazowanie. Podłoga będzie bejcowana, nowy lakier wewnątrz i zewnątrz, trochę spawania z dołu no i remont zawieszenia...
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/03/30 01:28 #43781 przez Gwardia Faraona

Gwardia Faraona odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

My na S-21 objechaliśmy 3 Złombole. Na pierwszym rozpadła się pompa wody (miała luz już wcześniej) na ostatnim wypadł nam popychacz zaworowy. Zdarzają się zatem awarie,ale w większości wynikają z zaniedbań i niesłuchania silnika - nie ustawiliśmy zaworów piurzed wyjazdem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/04/02 22:11 #43809 przez Klamot

Klamot odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

Ale dało sie ogarnąć i Żuk wrócił :) Rafal zaś mógłby byc fabrycznym testerem silników, ledwo za nim nadążałem Favoritka jak na prom na Sycylię dojeżdżaliśmy.... A wysypał mu się wał pod domem pod Częstochową, czyli praltycznie też Żuk wrócił :) Więc S-21 spoko silnik jest.
Podziękowali: RDZbygg

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/04/04 13:07 #43816 przez UAZem_Żukiem_GAZem_na_koniec_świata

UAZem_Żukiem_GAZem_na_koniec_świata odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

Zakładam że Żuki są zagazowane :D macie jedną butle czy 2 ? i jak wygląda tankowanie LPG poza granicami kraju ? Są potrzebne specjalne przejściówki ? i jakie jest średnie spalanie ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/04/04 13:19 #43817 przez RDZbygg

RDZbygg odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

ja mam butle 240l i wszystkie przejsciowki w razie W. zuk zaladowany waga ponad 3 tony spalal nam 20litrow gazu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/04/04 21:03 #43820 przez Klamot

Klamot odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

Problemu z tankowaniem nie ma, przejściówki raz potrzebowaliśmy w Hiszpanii ale tam i gaz był drogi. Ogólnie stacji lPG jest dużo. Ceny gazu spoko akceptowalne. Żuk palił nam 15-16 gazu ale nie był ciśnięty, Skoda paliła 10 gazu ale była na maksa ciśnięta - 36 godzin Katowice - Sycylia :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/04/04 22:03 - 2017/04/04 22:05 #43821 przez UAZem_Żukiem_GAZem_na_koniec_świata

UAZem_Żukiem_GAZem_na_koniec_świata odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

Klamot napisał: Problemu z tankowaniem nie ma, przejściówki raz potrzebowaliśmy w Hiszpanii ale tam i gaz był drogi.

Ile litrów macie butlę w żuku?? Do 2 tygodni jedzie na gazowanie i myślałem nad setką. przy okazji dziękuję wszystkim za cenne informacje

Ostatnio zmieniany: 2017/04/04 22:05 przez UAZem_Żukiem_GAZem_na_koniec_świata.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/04/05 00:25 #43822 przez Gwardia Faraona

Gwardia Faraona odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

My mamy 85 litrów, spalanie 15-16 litrów, ciśnięty na maksa 6 osób + bagaży sporo. Podstawą jest kilka wycieczek testowych przed wyjazdem i później solidny przegląd z regulacją. Powinny wyjść niedociągnięcia. My nie mamy zwykle na to czasu i kwiatki wychodzą na trasie. S-21 nie jest demonem prędkości ale do pokonania Złombola spokojnie wystarczy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2017/04/05 23:33 #43829 przez OSK OLAF

OSK OLAF odpowiedział w temacie: Żuk oryginał

Gwardia Faraona napisał: My mamy 85 litrów, spalanie 15-16 litrów, ciśnięty na maksa 6 osób + bagaży sporo. Podstawą jest kilka wycieczek testowych przed wyjazdem i później solidny przegląd z regulacją. Powinny wyjść niedociągnięcia. My nie mamy zwykle na to czasu i kwiatki wychodzą na trasie. S-21 nie jest demonem prędkości ale do pokonania Złombola spokojnie wystarczy.


Instalacja musi być odpowiednio ustawiona. Niewłaściwy skład mieszanki spowoduje wypalenie zaworów lub zatarcie na cylindrze. Przerabiałem to już z dwoma silnikami.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008