- Posty: 514
- Oklaski: 11
- Otrzymane podziękowania: 97
Meta
- BarkASY team
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Jadymy durch :-)
BarkASY team odpowiedział w temacie: Meta
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- DZIKIE CIAPY
-
- Wylogowany
- Senior forum
-
- Posty: 41
- Otrzymane podziękowania: 2
DZIKIE CIAPY odpowiedział w temacie: Meta
OSK OLAF napisał:
DZIKIE CIAPY napisał: Jest jedno rozsądne rozwiązanie tego dużego problemu.
Meta i jej dokładny adres podany byłby w przedostatni dzień Zlombola na aplikacji, na forum itd, tak aby wszyscy mieli równe szanse dojechać na metę.
Pozdrawiam
No nie koniecznie równe szanse. Ja mam średnią prędkość przelotową 70km/h
Jakie mam szanse z polonezami czy ładą?
W tym roku udało mi się dotrzeć na miejsce na klika godz przed problemami z wjazdem. Nie zdążyłem się jeszcze napić piwka.
Zabolał mnie fakt, że tak ogólnikowo odpowiedzialność za zaistniałą sytuację została zrzucona na wszystkich , którym udało się wjechać.
Wyszliśmy z całą ekipą przed kemping, a (słusznie) zdenerwowani uczestnicy rajdu nazwali nas ,,tymi lepszymi"
Zarzucali nam powstałe problemy, bo w końcu byliśmy na kempingu.
Osobiście gdybym widział debila, który nachlany robi dymy poszedł bym go topić w morzu, ale nic takiego nie widziałem.
Właściciele kempingu znając termin mogli bez problemu wydzielić teren dla uczestników w jednej lokalizacji.
Sami mieli byśmy więcej kontroli nad spuszczonymi ze smyczy ratlerkami, co bez żony lub mamusi muszą pokazać jakie z nich tygrysy.
Osobiście kempingowi wystawię minusa, tak nie wolno postępować. Nie ma odpowiedzialności zbiorowej, a mając rezerwację wszyscy powinni wjechać.
To powinno skończyć się pozwem do sądu o odszkodowanie.
Załoga czy załogi, które narobiły dymu podać do publicznej wiadomości, poznajmy wszyscy tych, dzięki którym inni mieli kwasy ....
Na głupotę ludzką nie ma lekarstwa. Pomysły są różne, każdy ma trochę racji.
Mieli by Wszyscy równe szanse jeżeli przedostatnie punkty trasy byłyby oddalone o jakieś 200 km od mety. Chodzi głównie o to aby jednego dnia dojechali wszyscy.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Klamot
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
- Posty: 255
- Oklaski: 10
- Otrzymane podziękowania: 42
Klamot odpowiedział w temacie: Meta
A nawet gdyby było 200 do mety to i tak awarie mogą przetrzebic

Nam sie udało taktycznie rozegrać w tym roku i na ostatnie dni zostawiliśmy krótsze przeloty, ale żeby być wcześniej na mecie nawet przez myśl mi nie przeszło bo i po co? Gdybym miał rezerwe czasu coś bym zwiedził najwyżej.
A jednym z większych smaczków Złombola jest spotykanie i mijanie innych załog po drodze, wspólne biwaki i naprawy aut, w drodze powrotnej tego mniej bo sie zwykle rozsiewamy po europie haha..
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Pegazy
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Posty: 560
- Oklaski: 12
- Otrzymane podziękowania: 82
Pegazy odpowiedział w temacie: Meta
Klamot napisał: A jednym z większych smaczków Złombola jest spotykanie i mijanie innych załog po drodze, wspólne biwaki i naprawy aut, w drodze powrotnej tego mniej bo sie zwykle rozsiewamy po europie haha..
Tak, to właśnie największy urok Złombola, niestety wprowadzenie od ubiegłego roku modułów i odejście od wcześniejszej formuły kolejnych punktów noclegowych trochę mi osobiście mało odpowiada. Obecnie jazda do mety i z mety jest podobna, wszyscy rozproszeni po całej Europie. A pamiętam w 2014 roku jak się jechało, to ok 80-90% załóg jechało bardzo zbliżonym korytarzem, zresztą było to widać, na większości mijanych parkingów, Stacji Paliw.
Wiem że przy obecnej ilości załóg powrót do pierwotnej formy organizacji noclegów raczej nie ma racji bytu, a szkoda.
`14 LLoret + (nr. boczny 399)
`15 Passo del Stelvio + (nr. boczny 16)
`16 Palermo + (nr. boczny 5)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- OSK OLAF
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
- Posty: 405
- Oklaski: 8
- Otrzymane podziękowania: 33
OSK OLAF odpowiedział w temacie: Meta
DZIKIE CIAPY napisał:
OSK OLAF napisał:
DZIKIE CIAPY napisał: Jest jedno rozsądne rozwiązanie tego dużego problemu.
Meta i jej dokładny adres podany byłby w przedostatni dzień Zlombola na aplikacji, na forum itd, tak aby wszyscy mieli równe szanse dojechać na metę.
Pozdrawiam
No nie koniecznie równe szanse. Ja mam średnią prędkość przelotową 70km/h
Jakie mam szanse z polonezami czy ładą?
W tym roku udało mi się dotrzeć na miejsce na klika godz przed problemami z wjazdem. Nie zdążyłem się jeszcze napić piwka.
Zabolał mnie fakt, że tak ogólnikowo odpowiedzialność za zaistniałą sytuację została zrzucona na wszystkich , którym udało się wjechać.
Wyszliśmy z całą ekipą przed kemping, a (słusznie) zdenerwowani uczestnicy rajdu nazwali nas ,,tymi lepszymi"
Zarzucali nam powstałe problemy, bo w końcu byliśmy na kempingu.
Osobiście gdybym widział debila, który nachlany robi dymy poszedł bym go topić w morzu, ale nic takiego nie widziałem.
Właściciele kempingu znając termin mogli bez problemu wydzielić teren dla uczestników w jednej lokalizacji.
Sami mieli byśmy więcej kontroli nad spuszczonymi ze smyczy ratlerkami, co bez żony lub mamusi muszą pokazać jakie z nich tygrysy.
Osobiście kempingowi wystawię minusa, tak nie wolno postępować. Nie ma odpowiedzialności zbiorowej, a mając rezerwację wszyscy powinni wjechać.
To powinno skończyć się pozwem do sądu o odszkodowanie.
Załoga czy załogi, które narobiły dymu podać do publicznej wiadomości, poznajmy wszyscy tych, dzięki którym inni mieli kwasy ....
Na głupotę ludzką nie ma lekarstwa. Pomysły są różne, każdy ma trochę racji.
Mieli by Wszyscy równe szanse jeżeli przedostatnie punkty trasy byłyby oddalone o jakieś 200 km od mety. Chodzi głównie o to aby jednego dnia dojechali wszyscy.
Jeżeli ostatnie punkty trasy były by w odległości ok 200km i tak zebrało by się na nich większość szybkich ekip i czekało na dzień finiszu. Więc ewentualne wybryki miały by tylko inne miejsce. Barany muszą zrozumieć, że wolno im pić tylko świeże mleko, bo zsiadłe ma już w sobie bakterie i może ich powalić...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.