Jadę pierwszy raz. Jestem zielony..głupi (zbieranie darowizn)

Więcej
2018/04/17 08:45 - 2018/04/17 08:45 #47391 przez IsMirEgal

IsMirEgal stworzył temat: Jadę pierwszy raz. Jestem zielony..głupi (zbieranie darowizn)

Cześć. Zarejestrowałem się, opłaciłem naklejki i "wpisowe". Niedługo powinienem mieć ID.
Będę miał kilku małych darczyńców, którzy będą robić wpłaty na mój team. Czy ja mam od nich brać potwierdzenie przelewu by udokumentować zebraną kwotę? Czy organizator to będzie gdzieś to widział? Czytałem regulamin i uczestnika i darczyńcy ale nie wyczytałem nic takiego jak potwierdzić zebraną kwotę. Ale jak w temacie jestem zielony i głupi :)
Ostatnio zmieniany: 2018/04/17 08:45 przez IsMirEgal.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2018/04/17 14:16 #47392 przez swbr

swbr odpowiedział w temacie: Jadę pierwszy raz. Jestem zielony..głupi (zbieranie darowizn)

IsMirEgal napisał: Cześć. Zarejestrowałem się, opłaciłem naklejki i "wpisowe". Niedługo powinienem mieć ID.
Będę miał kilku małych darczyńców, którzy będą robić wpłaty na mój team. Czy ja mam od nich brać potwierdzenie przelewu by udokumentować zebraną kwotę? Czy organizator to będzie gdzieś to widział? Czytałem regulamin i uczestnika i darczyńcy ale nie wyczytałem nic takiego jak potwierdzić zebraną kwotę. Ale jak w temacie jestem zielony i głupi :)

Jeśli darczyńcy prawidłowo oznaczyli wpłaty nazwą załogi to organizatorzy je zaksięgują na Twoim koncie , ale dla pewności weź ze sobą potwierdzenia przelewów.

Więcej
2018/04/20 17:05 #47425 przez C.H. Robinson Teresin Team

C.H. Robinson Teresin Team odpowiedział w temacie: Jadę pierwszy raz. Jestem zielony..głupi (zbieranie darowizn)

Potwierdzenia przelewów powinieneś mieć ze sobą na starcie, w razie gdybyś został wytypowany do weryfikacji naklejek.

2015 - OSP Teresin - Żuk A07 - Passo dello Stelvio, Włochy
2016 - BONDAR Team - Lublin II - Hammamet, Tunezja