START Złombol 2018 - procedury!
- 2F4U
-
Autor
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
Mniej
Więcej
2018/07/31 17:20 #48250
przez 2F4U
Złombol, the real gamble
2F4U stworzył temat: START Złombol 2018 - procedury!
Witajcie,
sukces to fajna sprawa i niezmiernie się cieszymy. Wzrost zgłoszeń przekroczył najśmielsze oczekiwania.
Walczyliśmy o start spod Spodka i będzie Spodek.
Liczyliśmy możliwą ilość zaparkowanych aut bazując na ostatnich edycjach i na styk wejdzie prawie 700 aut. Stojąc na styk i używając każdego metra. Będzie trudne zadanie dla ekipy kierująco/parkującej. Wzmacniamy Team Złombol aby było jak najszybciej i bez dramatycznych kolejek.
Mimo wszystkiego musimy się liczyć że nie wszyscy wjadą na plac przed spodkiem
Aktualnie rozmawiamy z targami (MCK Katowice), z wieżowcem (z ich zarządcami
KTW oraz z Miastem Katowice na temat dodatkowych powierzchni. W zależności od sytuacji część z Was będzie stała na placu dodatkowym. Odległość do placu pod Spodkiem to max 400m. Oczywiście będzie wspólny przejazd przez bramkę startową.
Dlaczego nie zmienimy na inny plac? Wszelkie pozwolenia są załatwione na Spodek. Po drugie nie ma innego placu który jest większy.
Więc doszliśmy do maxymalnej ilości uczestników których da się ogarnąć startując w formule dotychczasowej. Ten rok pokaże czy da się to ogarnąć... Będzie Złombolowo...
Liczymy na Waszą wyrozumiałość no bo to w sumie nie problem tylko nasz wspólny wielki sukces
sukces to fajna sprawa i niezmiernie się cieszymy. Wzrost zgłoszeń przekroczył najśmielsze oczekiwania.
Walczyliśmy o start spod Spodka i będzie Spodek.
Liczyliśmy możliwą ilość zaparkowanych aut bazując na ostatnich edycjach i na styk wejdzie prawie 700 aut. Stojąc na styk i używając każdego metra. Będzie trudne zadanie dla ekipy kierująco/parkującej. Wzmacniamy Team Złombol aby było jak najszybciej i bez dramatycznych kolejek.
Mimo wszystkiego musimy się liczyć że nie wszyscy wjadą na plac przed spodkiem
Aktualnie rozmawiamy z targami (MCK Katowice), z wieżowcem (z ich zarządcami

Dlaczego nie zmienimy na inny plac? Wszelkie pozwolenia są załatwione na Spodek. Po drugie nie ma innego placu który jest większy.
Więc doszliśmy do maxymalnej ilości uczestników których da się ogarnąć startując w formule dotychczasowej. Ten rok pokaże czy da się to ogarnąć... Będzie Złombolowo...
Liczymy na Waszą wyrozumiałość no bo to w sumie nie problem tylko nasz wspólny wielki sukces

Złombol, the real gamble

Podziękowali: kantYna, POGANIACZE BYDŁA, ŻUCZEK MORSKI, zaZUKowani, Pieruńskie Gizdy, OSK OLAF, KUDŁATY TEAM, Poldolnięci, TROLONEZ, LosFavoritos ten użytkownik otrzymał 5 podziękowań od innych
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- swbr
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 576
- Oklaski: -5
- Otrzymane podziękowania: 57
2018/08/01 07:20 #48256
przez swbr
swbr odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
czy dla ułatwienia dla was można wcześniej znać numer startowy aby wam ułatwić szukanie na liście ?
Podziękowali: LosFavoritos
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- 2F4U
-
Autor
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
2018/08/03 17:30 #48299
przez 2F4U
Złombol, the real gamble
2F4U odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
Witaj,
nazwę zna każdy a z tym numerem część by nie wiedziała. Listy są w formie papieru więc musimy ustalić szukanie wg nazwy (alfabetycznie).
Po pierwszym kontakcie będziecie już tylko operowali numerem startowym. Planujemy mocno wzmocnić Team Złombol i mamy nowe procedury które będą bardzo jasne oraz skrócą czas oczekiwania względem starej procedury.
nazwę zna każdy a z tym numerem część by nie wiedziała. Listy są w formie papieru więc musimy ustalić szukanie wg nazwy (alfabetycznie).
Po pierwszym kontakcie będziecie już tylko operowali numerem startowym. Planujemy mocno wzmocnić Team Złombol i mamy nowe procedury które będą bardzo jasne oraz skrócą czas oczekiwania względem starej procedury.
Złombol, the real gamble

Podziękowali: POGANIACZE BYDŁA, Rezerwat Przygody
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Załoga Tarpaniątka
-
- Wylogowany
- Moderator
-
Mniej
Więcej
- Posty: 2606
- Oklaski: 48
- Otrzymane podziękowania: 169
2018/08/08 21:16 #48349
przez Załoga Tarpaniątka
"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."
Załoga Tarpaniątka odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
Proponuję, aby ktoś poprzedniej nocy już stał pod Spodkiem i pilnował porządku. Pamiętam 2 lata temu, jak wpadła jakaś 3 samochodowa ekipa ( jakieś E36 i jeszcze jakieś 2 inne auta), pokręcili bączki pod Spodkiem i zostały tylko czarne ślady na parkingu. Szkoda żeby Złombol był potem obwiniany za takie akcje.
"Nie bój się, że twoje życie się skończy - bój się, że nigdy się nie zacznie..."
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- POGANIACZE BYDŁA
-
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
Mniej
Więcej
- Posty: 901
- Oklaski: 5
- Otrzymane podziękowania: 84
2018/08/08 22:22 #48353
przez POGANIACZE BYDŁA
Sikor
NIE JESTEM PREZESEM NICZEGO
POGANIACZE BYDŁA odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
Myślę, że przesadzasz. Chcesz stworzyć straż złombolową? Bardziej bym się przejął syfem, który zostawiają złombolowcy na placu. Każdy, kto startował pod koniec stawki, wie o czym piszę... I tego się już nie da zwalić na innych.
Sikor
NIE JESTEM PREZESEM NICZEGO
Podziękowali: Ala montana, Królowie Pobocza
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- PolditoTeam
-
- Wylogowany
- Świeżak
-
Mniej
Więcej
- Posty: 7
- Otrzymane podziękowania: 0
2018/08/08 23:31 #48354
przez PolditoTeam
PolditoTeam odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
Potrzebujecie jakąś pomoc dzień wcześniej lub w tygodniu przedwyjazdowym ?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- 2F4U
-
Autor
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
2018/08/15 20:26 #48506
przez 2F4U
Złombol, the real gamble
2F4U odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
Z pomocą damy znać. Start jest ogarnięty ale z plecakami, gadżetami i naklejkami może być potrzebna pomoc. Damy znać. Bardzo dziękujemy za gotowość!!! Doceniamy to bardzo.
Mały update startowy. Mamy całą strefę kultury....Spodek i parkingi. Będziemy korzystali z obu opcji. Strefa ORG będzie na skraju placu pod Spodkiem po stronie Parkingu A. Grafiki i plany są w przygotowaniu. Kompendium, plany i wszelkie instrukcje będą dostępne niebawem online żeby nie było niespodzianek. Każdy będzie miał możliwość zapoznania się ze wszystkim już przed przyjazdem. Mamy pozwolenie na użytkowanie dróg w sposób szczególny...pomoże nam przy wyjeździe z Miasta
))
Mały update startowy. Mamy całą strefę kultury....Spodek i parkingi. Będziemy korzystali z obu opcji. Strefa ORG będzie na skraju placu pod Spodkiem po stronie Parkingu A. Grafiki i plany są w przygotowaniu. Kompendium, plany i wszelkie instrukcje będą dostępne niebawem online żeby nie było niespodzianek. Każdy będzie miał możliwość zapoznania się ze wszystkim już przed przyjazdem. Mamy pozwolenie na użytkowanie dróg w sposób szczególny...pomoże nam przy wyjeździe z Miasta

Złombol, the real gamble

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- 2F4U
-
Autor
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
2018/08/17 11:39 #48544
przez 2F4U
Złombol, the real gamble
2F4U odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
Obecnie 162 załogi mają zebrane min. 1500 zł................... wg naszej listy.....prosimy Was o sprawdzenie Waszych uzbieranych wpłat i uzupełnienie tematu:
1. Jak mogę sprawdzić ile mam wpłat od darczyńców?
Uruchomiliśmy zakładkę "DAROWIZNY". Wystarczy, że zalogujesz się na stronie zlombol.pl i wejdziesz do "edytuj profil", więcej info na BLOGU.
Jeżeli w "edytuj profil" nie ma zakładki "DAROWIZNY" oznaczać to może, że nie było wpłat na Twój team.
Nie trzeba już się domyślać kto z Darczyńców, ile i kiedy wpłacił. W zakładce znajdziecie wszystkie zebrane przez Was darowizny.
2. W jaki sposób organizatorzy dopisują wpłaty do "Waszych" kont?
2.1. Kwoty wpłacane tradycyjnym przelewem na konto Fundacji, aktualizowane są raz w tygodniu. Jest bardzo dużo źle opisanych przelewów:
brak nazwy załogi,
brak ID,
zły nr ID,
Jeżeli wiecie lub podejrzewacie, że ktoś wpłacił na "Wasze" konto, dajcie znać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Postaramy się odszukać wpłatę.
2.2. Wpłaty ze strony zlombol.pl dokonane przed 01.08. 2018 dopisywane są na podstawie potwierdzenia przelewu lub informacji, że taka wpłata została wykonana (Imię i nazwisko darczyńcy). Mail na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wpłaty po 01.08.2018 dopisywane są "automatycznie" do załóg (o ile darczyńca podał nr ID / nazwę załogi).
2.3. Kwota ze zbiórki na FB dopisywana jest po zakończeniu zbiórki i przesłanym przez załogę potwierdzeniu, w postaci zrzutu ekranu z widoczną zbiórką i kwotą. Mail na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2.4. Kwoty z 1% dopisywane są po przesłaniu skanu / zdjęcia PITu z widoczną rubryką dotyczącą 1% (kwota i cel szczegółowy Złombol (najlepiej dodatkowo z nazwą Waszej załogi). Fundacja otrzymuje info z US pod koniec września, więc nie mamy możliwości automatycznego dopisania 1% przed startem. Reszta informacji z PITu jest dla nas nieistotna. Mail na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2.5. Kwoty z charytatywni.allegro.pl dopisywane są do załogi "automatycznie" (czytaj ręcznie
) jeżeli w tytule aukcji znajduje się nazwa załogi lub jej nr ID (kwotę dopisuję po otrzymaniu info od allegro o wpłacie środków). W każdym innym przypadku, kwoty zebrane na aukcjach dopisywane są po otrzymaniu info od załogi. Mail na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Co jeżeli w zakładce DAROWIZNY brakuje wpłat?
Polecamy wrócić do punktu 2 i przeanalizować, co mogło pójść nie tak. Jak już wyjaśnicie co i jak, podeślijcie nam potwierdzenia zgodnie z instrukcją w pkt. 2 na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
My dopiszemy to manualnie.
Jeżeli jednak będzie to na ostatni moment i otrzymamy maila od Was w piątek przed startem, nie zdążymy tego zweryfikować i dopisać.
Więc, aby w takiej sytuacji mieć 100% pewności, że nie będzie kłopotów na starcie, musicie mieć potwierdzenia przelewów od "Waszych" darczyńców na starcie przy sobie. Na minimum 1500 zł.
4. Zbieramy w 3 auta razem. Jak to udokumentować?
Prosimy o maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z informacją o wspólnych wpłatach od darczyńców.
Prosimy wysłać na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wszystkie wpłaty razem (listę wpłat z wyszczególnionymi nazwami darczyńców i kwotami) na minimum tydzień przed startem, aby nie zrobił się niepotrzebny chaos!!
Wiadomo, że kwota minimalna liczy się x ilość aut
5. Jakie dokumenty / potwierdzenia zabrać na start?
W idealnej sytuacji udało Wam się zebrać minimum 1500 zł i wszystkie wpłaty zgadzają się z tymi, w zakładce DAROWIZNY. W takim przypadku wystarczy, że na start zabierzecie wydruk zrzutu ekranu zakładki DAROWIZNY.
Życie jednak pokazuje, że większość wpłat wykonywana jest tuż przed startem, na ostatnią chwilę...
Jeżeli na 3 dni przed startem nie będziecie mieli w zakładce DAROWIZNY zebranej kwoty minimalnej 1500 zł, na start musicie zabrać wszystkie potwierdzenia przelewów od Waszych darczyńców (na minimum 1500 zł)
6. Co zrobić, aby Wasi darczyńcy pojawili się na stronie zlombol.pl
6.1 Po wpłynięciu pieniędzy na konto Fundacji, będziemy w odstępach dwutygodniowych, a tuż przed startem, tygodniowych, aktualizować listę na stronie.
Jeżeli ktoś wpłaca jako np. Kazik Stolarek, a jako darczyńca na stronie ma się pojawić jego firma Kazmax lub cokolwiek innego, prosimy umieścić to w tytule przelewu:
"Złombol 18, Team XXX / ID załogi, OD: Kazmax"
Jeżeli Wasz darczyńca np. Kazik Stolarek chce, aby na zlombol.pl pojawił się link do jego strony www.kazmax.pl , również prosimy, aby umieścić to w tytule przelewu:
„Złombol 18, Team XXX / ID załogi, OD www.kazmax.pl ”
Jeżeli nazwa wpłacającego jest inna niż osoby, która ma się pojawić na stronie darczyńców np. przelew wykonał Kazik Stolarek za Jana Kowalskiego, wtedy prosimy umieścić w tytule przelewu nazwę właściwego darczyńcy:
„Złombol 18, Team XXX / ID załogi, od Jan Kowalski”
4. Jeżeli Wasz darczyńca chce pozostać anonimowy, prosimy o umieszczenie w tytule przelewu tylko danych załogi:
„Złombol 18, Team XXX / ID załogi"
6.2 Jeżeli wpłacający przez formularz na stronie zlombol.pl np. Kazik Stolarek chce się pojawić na liście darczyńców jako firma Kazmax, musi uzupełnić rubrykę "Firma". W każdym innym przypadku pojawi się na liście jako Kazik Stolarek, zgodnie z danymi umieszczonymi w rubrykach "Imię" i "Nazwisko".
6.3. Zbiórki Facebook
Darczyńcy wspierający Waszą zbiórkę na FB zostaną dopisani do listy darczyńców, po przesłaniu przez Was maila zgodnie z pkt. 2.3 z dodatkowym info o umieszczeniu wszystkich osób wspierających zbiórkę na liście darczyńców.
6.4. Jeżeli darczyńca, który przekazał 1% chce się pojawić na liście darczyńców, prześlijcie maila zgodnie z pkt. 2.4 z dodatkową informacją o nazwie darczyńcy.
7. Jeżeli to się nie uda lub bank coś przekręci, prosimy o maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z prośbą o zmianę wpisu na stronie darczyńców.
Często zdarzają się błędy, literówki czy niepotrzebne spacje w nazwach darczyńców na wyciągach bankowych. Niestety, nie mamy możliwości, aby sprawdzać poprawność nazwy każdego darczyńcy. W związku z tym, jeżeli zobaczycie, że na stronie zlombol.pl widnieje niepoprawna nazwa Waszego darczyńcy, przesyłajcie informacje na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
1. Jak mogę sprawdzić ile mam wpłat od darczyńców?
Uruchomiliśmy zakładkę "DAROWIZNY". Wystarczy, że zalogujesz się na stronie zlombol.pl i wejdziesz do "edytuj profil", więcej info na BLOGU.
Jeżeli w "edytuj profil" nie ma zakładki "DAROWIZNY" oznaczać to może, że nie było wpłat na Twój team.
Nie trzeba już się domyślać kto z Darczyńców, ile i kiedy wpłacił. W zakładce znajdziecie wszystkie zebrane przez Was darowizny.
2. W jaki sposób organizatorzy dopisują wpłaty do "Waszych" kont?
2.1. Kwoty wpłacane tradycyjnym przelewem na konto Fundacji, aktualizowane są raz w tygodniu. Jest bardzo dużo źle opisanych przelewów:
brak nazwy załogi,
brak ID,
zły nr ID,
Jeżeli wiecie lub podejrzewacie, że ktoś wpłacił na "Wasze" konto, dajcie znać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Postaramy się odszukać wpłatę.
2.2. Wpłaty ze strony zlombol.pl dokonane przed 01.08. 2018 dopisywane są na podstawie potwierdzenia przelewu lub informacji, że taka wpłata została wykonana (Imię i nazwisko darczyńcy). Mail na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wpłaty po 01.08.2018 dopisywane są "automatycznie" do załóg (o ile darczyńca podał nr ID / nazwę załogi).
2.3. Kwota ze zbiórki na FB dopisywana jest po zakończeniu zbiórki i przesłanym przez załogę potwierdzeniu, w postaci zrzutu ekranu z widoczną zbiórką i kwotą. Mail na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2.4. Kwoty z 1% dopisywane są po przesłaniu skanu / zdjęcia PITu z widoczną rubryką dotyczącą 1% (kwota i cel szczegółowy Złombol (najlepiej dodatkowo z nazwą Waszej załogi). Fundacja otrzymuje info z US pod koniec września, więc nie mamy możliwości automatycznego dopisania 1% przed startem. Reszta informacji z PITu jest dla nas nieistotna. Mail na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2.5. Kwoty z charytatywni.allegro.pl dopisywane są do załogi "automatycznie" (czytaj ręcznie

3. Co jeżeli w zakładce DAROWIZNY brakuje wpłat?
Polecamy wrócić do punktu 2 i przeanalizować, co mogło pójść nie tak. Jak już wyjaśnicie co i jak, podeślijcie nam potwierdzenia zgodnie z instrukcją w pkt. 2 na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
My dopiszemy to manualnie.
Jeżeli jednak będzie to na ostatni moment i otrzymamy maila od Was w piątek przed startem, nie zdążymy tego zweryfikować i dopisać.
Więc, aby w takiej sytuacji mieć 100% pewności, że nie będzie kłopotów na starcie, musicie mieć potwierdzenia przelewów od "Waszych" darczyńców na starcie przy sobie. Na minimum 1500 zł.
4. Zbieramy w 3 auta razem. Jak to udokumentować?
Prosimy o maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z informacją o wspólnych wpłatach od darczyńców.
Prosimy wysłać na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wszystkie wpłaty razem (listę wpłat z wyszczególnionymi nazwami darczyńców i kwotami) na minimum tydzień przed startem, aby nie zrobił się niepotrzebny chaos!!
Wiadomo, że kwota minimalna liczy się x ilość aut

5. Jakie dokumenty / potwierdzenia zabrać na start?
W idealnej sytuacji udało Wam się zebrać minimum 1500 zł i wszystkie wpłaty zgadzają się z tymi, w zakładce DAROWIZNY. W takim przypadku wystarczy, że na start zabierzecie wydruk zrzutu ekranu zakładki DAROWIZNY.
Życie jednak pokazuje, że większość wpłat wykonywana jest tuż przed startem, na ostatnią chwilę...
Jeżeli na 3 dni przed startem nie będziecie mieli w zakładce DAROWIZNY zebranej kwoty minimalnej 1500 zł, na start musicie zabrać wszystkie potwierdzenia przelewów od Waszych darczyńców (na minimum 1500 zł)
6. Co zrobić, aby Wasi darczyńcy pojawili się na stronie zlombol.pl
6.1 Po wpłynięciu pieniędzy na konto Fundacji, będziemy w odstępach dwutygodniowych, a tuż przed startem, tygodniowych, aktualizować listę na stronie.
Jeżeli ktoś wpłaca jako np. Kazik Stolarek, a jako darczyńca na stronie ma się pojawić jego firma Kazmax lub cokolwiek innego, prosimy umieścić to w tytule przelewu:
"Złombol 18, Team XXX / ID załogi, OD: Kazmax"
Jeżeli Wasz darczyńca np. Kazik Stolarek chce, aby na zlombol.pl pojawił się link do jego strony www.kazmax.pl , również prosimy, aby umieścić to w tytule przelewu:
„Złombol 18, Team XXX / ID załogi, OD www.kazmax.pl ”
Jeżeli nazwa wpłacającego jest inna niż osoby, która ma się pojawić na stronie darczyńców np. przelew wykonał Kazik Stolarek za Jana Kowalskiego, wtedy prosimy umieścić w tytule przelewu nazwę właściwego darczyńcy:
„Złombol 18, Team XXX / ID załogi, od Jan Kowalski”
4. Jeżeli Wasz darczyńca chce pozostać anonimowy, prosimy o umieszczenie w tytule przelewu tylko danych załogi:
„Złombol 18, Team XXX / ID załogi"
6.2 Jeżeli wpłacający przez formularz na stronie zlombol.pl np. Kazik Stolarek chce się pojawić na liście darczyńców jako firma Kazmax, musi uzupełnić rubrykę "Firma". W każdym innym przypadku pojawi się na liście jako Kazik Stolarek, zgodnie z danymi umieszczonymi w rubrykach "Imię" i "Nazwisko".
6.3. Zbiórki Facebook
Darczyńcy wspierający Waszą zbiórkę na FB zostaną dopisani do listy darczyńców, po przesłaniu przez Was maila zgodnie z pkt. 2.3 z dodatkowym info o umieszczeniu wszystkich osób wspierających zbiórkę na liście darczyńców.
6.4. Jeżeli darczyńca, który przekazał 1% chce się pojawić na liście darczyńców, prześlijcie maila zgodnie z pkt. 2.4 z dodatkową informacją o nazwie darczyńcy.
7. Jeżeli to się nie uda lub bank coś przekręci, prosimy o maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z prośbą o zmianę wpisu na stronie darczyńców.
Często zdarzają się błędy, literówki czy niepotrzebne spacje w nazwach darczyńców na wyciągach bankowych. Niestety, nie mamy możliwości, aby sprawdzać poprawność nazwy każdego darczyńcy. W związku z tym, jeżeli zobaczycie, że na stronie zlombol.pl widnieje niepoprawna nazwa Waszego darczyńcy, przesyłajcie informacje na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Złombol, the real gamble

Podziękowali: Gniotsa Nie Łamiotsa, ChleBoluś
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Gniotsa Nie Łamiotsa
-
- Wylogowany
- Moderator
-
- Zryty Beret
Mniej
Więcej
- Posty: 1595
- Oklaski: 34
- Otrzymane podziękowania: 297
2018/08/22 23:29 #48648
przez Gniotsa Nie Łamiotsa
Puk, puk...
Kto tam?
Panewka i uszczelka
Gniotsa Nie Łamiotsa odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
Pytanie odnośnie nowych informacji o starcie w strefie uczestnika - czy załogi po piątkowym Late Night Check-in w sobotę będą musiały pilnować jakiejś specjalnej procedury wjazdowej? Czy na luzie cisną jak leci na Parking pod Spodkiem, a jak ten będzie pełen to potem na Parking A?
Support będzie miał wystarczający sajgon z załogami odprawiającymi się w sobotę i nie chciałbym im dodatkowo zawracać głowy nieogarnianiem kuwety
Support będzie miał wystarczający sajgon z załogami odprawiającymi się w sobotę i nie chciałbym im dodatkowo zawracać głowy nieogarnianiem kuwety

Puk, puk...
Kto tam?
Panewka i uszczelka
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- 2F4U
-
Autor
- Wylogowany
- Platynowy forowicz
-
2018/08/22 23:56 #48650
przez 2F4U
Złombol, the real gamble
2F4U odpowiedział w temacie: START Złombol 2018 - procedury!
Wszyscy cisną na Spodek. My dzielimy jak zawsze na dwie strefy. Jak Spodek będzie pełny to Parking A również z podziałem na 2 strefy...więc tu nie będzie zmian. Zmiany będą w samym procesie rejestracji. Niebawem dostaniecie wszystkie info aby się już przed przyjazdem poinformować co i jak się będzie działo ....
Złombol, the real gamble

Podziękowali: Gniotsa Nie Łamiotsa
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.