Zniżka na promy Irish Ferries

Więcej
2019/02/26 21:47 #49620 przez admin

admin stworzył temat: Zniżka na promy Irish Ferries

OGŁOSZENIE
...................................................................................
Cześć,

Po wielkich trudach i długich rozmowach udało nam się (Team ZłomBolki) uzyskać dla wszystkich zainteresowanych zniżkę na promy do Irlandii z firmy Irish Ferries.

Poniżej postaramy się przedstawić wszelkie niezbędne informacje, jakie potrzebne są Wam do otrzymania specjalnej oferty.

1.godziny mogą być wybrane dowolne - trzeba jedynie sprawdzić na stronie przewoźnika, które nas interesują
2. Powrót I wypłynięcie nie muszą być z tego samego portu, co oznacza, że możemy startować z Holyhead do Dublina a wracać z Rosslare do Pembroke ?
3. Mail - każdy, kto chce mieć lepsza cenę musi napisać wiadomość na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4. Należy napisać w tytule wiadomości lub w jej treści: code ZŁOMBOL - jest to unikalny kod, który pozwoli pracownikom Irish Ferries kierować nasze maile do odpowiednich osób
5. Poniżej znajduje się lista pytań, na które trzeba odpowiedzieć, aby uzyskać wycenę :
* Names of all travelling

* Date of birth and nationality for each person (French routes only)

* Are any of the passengers in a wheelchair

* Dates of travel (out and return)

* Route

* Times of sailings

* Cabins/Seats (if required)

* Car make and registration number

* A contact postal address

* A contact mobile phone number

- dodajcie również wymiary waszego auta: wysokość i długość (zaznaczyć, że jest to też wysokość już razem z boxem lub czymkolwiek innym na dachu), dodajcie informacje, że macie np.przyczepe itp.

NIE bierzemy odpowiedzialności za to, jak szybko odpiszą Wam na maile. Na pewno mają na to 5-7 dni.
NIE bierzemy odpowiedzialności za jakość kontaktu.
NIE jest to oficjalna współpraca Złombol z Irish Ferries.
NIE znamy odpowiedzi na wszystkie pytania, ale jeśli takie się pojawią, postaramy się udzielić rzetelnych odpowiedzi, dlatego też piszcie tu:
Team ZłomBolki (facebook) lub na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/02/27 07:37 - 2019/02/27 07:42 #49621 przez Semtox

Semtox odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

Zniżka na trasie Holyhead - Dublin wynosi około 40-50%, moją korespondencję z Irish Ferries można przeczytać w temacie PROMY: Mail 1 (parametry) > oraz Mail 2 (ceny, analiza zniżki) >

PS. Temat przydało by się przypiąć w dziale Złombol 2019 zamiast trzech tematów "FAJNE AUTA" xD
PS2. Temat PROMY można by w sumie też przypiąć w dziale Złombol 2019
Ostatnio zmieniany: 2019/02/27 07:42 przez Semtox.
Podziękowali: zaZUKowani

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/02/28 19:33 #49635 przez C.H. Robinson Teresin Team

C.H. Robinson Teresin Team odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

Super robota
Ja niestety zarezerwowałem IF już ponad tydzień temu :(

2015 - OSP Teresin - Żuk A07 - Passo dello Stelvio, Włochy
2016 - BONDAR Team - Lublin II - Hammamet, Tunezja
2017 - C.H. Robinson Teresin Team - Skoda Favorit - Noja, Hiszpania
2018 - C.H. Robinson Teresin Team - Skoda Favorit - Sithonia, Grecja
2019 - C.H. Robinson Teresin Team - Lublin III - ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/03/02 20:23 #49640 przez admin

admin odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

Ja również już kupiłem przed tym wspaniały newsem. Napiszę do nich i liczę na przychylność :-) Może coś zwrócą...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/03/04 22:08 #49662 przez OSKKrzysztof

OSKKrzysztof odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

Jakie wstępnie terminy zarezerwowaliście? 02.07?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/03/04 22:44 #49663 przez C.H. Robinson Teresin Team

C.H. Robinson Teresin Team odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

Ja mam tak:
2/02 Holyhead 2:40 - Dublin 5:55
4/07 Dublin 20:40 - Holyhead 00:20

@admin
Daj znac czy coś pomogło, jesli tak to i ja do nich uderzę :)

2015 - OSP Teresin - Żuk A07 - Passo dello Stelvio, Włochy
2016 - BONDAR Team - Lublin II - Hammamet, Tunezja
2017 - C.H. Robinson Teresin Team - Skoda Favorit - Noja, Hiszpania
2018 - C.H. Robinson Teresin Team - Skoda Favorit - Sithonia, Grecja
2019 - C.H. Robinson Teresin Team - Lublin III - ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/03/28 19:50 #50192 przez Husarria

Husarria odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

Witajcie
Napisalem juz w temacie PROMY ale wyglada na to ze ten post tu bardziej pasuje wiec prypinam ponizej


Nazywam sie Sebastian Kunowicz mowia na mnie Fetors Matka Gleba
w tym roku bede bral udzial w zlombolu po raz pierwszy

Mam kilkoro znajomych ktozy od dawna biora udzial, ja i kumple jednak skusilismy sie dopiero teraz z tej racji ze wlasnie jest do Irlandii gdzie mieszkam od prawie 15 lat. W zwiazku z tym ze tu mieszkam i jakby bardziej sie oirjetuje co tu na miejscu to postanowilem udac sie osobiscie do Irish Ferries do portu gdzie z odpowiednimi ludzmi z Irish Ferries ustalilem co ponizej.

Kazdy kto chce kupic TERAZ bilet w Irish Ferries na przeprawe promowa DOWOLNA czyli Holyhead do Dublin Pembroke do Rosslare czy Cherbourg do Rosslare czy jakakolwiek inna ma teraz okazje zrobic to za posrednictwem wydelegowanej osoby. Poprostu piszac do niej maila na adress Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. powolujac sie na moje imie i nazwisko Sebastian Kunowicz (ksywki pani nie zna) DO PONIEDZIALKU czyli 1 kwietnia 2019 podajac dlugosc i wys pojazdu, rodzaj, typ, nr rej, ilosc osob,imiona i nazwiska podrozujacych oraz miejsce przeprawy promowej i czas (wystarczy rano lub wieczorem oni juz znajda) oraz dopisujac Charity run ZLOMBOL w tytule maila takze podac trzeba Charity run ZLOMBOL oraz swoje imie i nazwisko. Dzieki takiemu dzialaniu uzyskana zostanie dodatkowa znizka grupowa oprocz znizki zalatwionej przez organizatora ktora uzyskac mozna podajac chaslo ZLOMBOL.

Kolejnym benefitem jest to ze po uzyskaniu wyceny nie bedzie trzeba od razu placic bo bedzie na to czas napewno do Maja jak mnie zapewniono mam na to pismie od nich. Dodatkowo jesli znasz osoby lub zalogi, ktore zakupily juz bilety w Irisch ferries to popros je zeby takze wyslal informacje z numerem referencyjnym booking number do tej Pani Bernadett an ten sam email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. takze do poniedzialku, gdzie w tytule wpisuje tak samo charity run zlombol imie i nazwisko a w tresci maila tylko "Please use my booking number xxxxxxxx (podac numer ) to support group ticket discount for charity run ZLOMBOL. Kind Regards (Imie i nazwisko) to tyle. Taki zakupiony juz numer takze pomoze uzyskac lepsza znizke dla tych co teraz wysla zapytanie o bilet do poniedzialku 1.04.2019

Jesli bedzie zainteresowanie i akcja bedzie udana to skontaktuje sie ponownie z Irish Ferries powiedzmy za miesiac zeby wspomodz tych co jeszcze nie kupili a bedzie wystarczajace zainteresowanie.

Jesli Ktos ma jakies pytania odnosnie Irlandii w ogole to postaram sie odpowiedziec. Jest takze tu na forum Yogi z okolic Cork ktory takze bierze udzial i zapewne takze wspomoze wiedza ktora ma. O Irlandii

Sugerowany prom przeze mnie to Holyhead /Dublin 02.07.2019 godz 14:10

Pozdrawiam
Fetors Matka Gleba

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/03/28 20:52 #50193 przez BarkASY team

BarkASY team odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

Nick masz wielce szpetny ale intencje wielkie , pozdrawiam :-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/03/28 21:02 #50194 przez Carpe Diem Złombol Team

Carpe Diem Złombol Team odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

Napisałem. Już wcześniej zaoferowali mi zniżkę 10% na "code Złombol", zobaczymy co teraz wymyślą.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/03/29 00:04 - 2019/03/29 00:06 #50203 przez Ala montana

Ala montana odpowiedział w temacie: Zniżka na promy Irish Ferries

BarkASY team napisał: Nick masz wielce szpetny ale intencje wielkie , pozdrawiam :-)


Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{
Ostatnio zmieniany: 2019/03/29 00:06 przez Ala montana.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

zlombol akcja 001
zlombol akcja 002
zlombol akcja 003
zlombol akcja 004
zlombol akcja 005
zlombol akcja 006
zlombol akcja 007
zlombol akcja 008